בעד ביטול ההפגנות

עופר שלח מדהים את מחנה השמאל: קורא לעצור את ההפגנות

תמונה – יש עתיד
חבר הכנסת עופר שלח קורא לעצור את ההפגנות בכל תקופת הסגר: ״ממשיכים בדרכים אחרות״. עמית סגל: "רק דת אחת בעולם כולו דורשת את המשך הפולחן גם במחיר חיי אדם".

נראה כי הדרישה הציבורית ההולכת וגוברת לעצירת ההפגנות בתקופת הסגר עושה את שלה. לפני זמן קצר מפרסם חבר הכנסת עופר שלח דברים שהפתיעו רבים במחנה ממנו הוא מגיע.

שלח כותב: ״מי שהמטרה יקרה לליבו צריך להגיד עכשיו: עוצרים עד סוף הסגר, ממשיכים בדרכים אחרות. אין דבר צודק יותר המחאה נגד ראש ממשלה מושחת וכושל. ואין דבר מוצדק יותר מעצירת ההפגנות ההמוניות נגדו ברגע הקריטי הזה. מי שהמטרה יקרה לליבו צריך להגיד עכשיו: עוצרים עד סוף הסגר, ממשיכים בדרכים אחרות״ אומר שלח.

העיתונאי עמית סגל צייץ: "רק דת אחת בעולם כולו דורשת את המשך הפולחן גם במחיר חיי אדם. הדת היא רק לא ביבי ופולחנה – הפגנה שבועית בבלפור."

ח"כ יוראי להב הרצנו הגיב לסגל: "ניתוח תיאולוגי מעניין אם כי לא רלוונטי. זה מאוד פשוט: אם יש נתונים על הדבקה בהפגנות – נתקפל. אם אין – נמשיך בכל הכח. נטל ההוכחה מוטל על המבקשים לסגור ולא על מי שמבקשים לממש את זכות הפולחן שלהם לשיטתך."

הבוקר התפרסם כי פרופ׳ רוני גמזו הציע לבטל את התפילות בבתי הכנסת, אך לא התייחס אל ההפגנות, על אף שלא נשמרים בהן הוראות הסגר. הרב הראשי הרב לאו פרסם תגובה ואמר כי אם לא יבוטלו התקהלויות אחרות – ציבור המתפללים לא יציית להוראת סגירת בתי הכנסת.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.