קריאה למרד?

אבי בניהו תומך במפגינים: "סוג של מלחמת שחרור"

תמונה – טוויטר אבי בניהו
דובר צה"ל לשעבר אבי בניהו מסעיר את הרשת בציוץ שתומך במפגינים המפירים את החוק: "סוג של מלחמת שחרור שתרשם בדברי ימי המדינה כארוע מכונן"

דובר צה"ל לשעבר אבי בניהו מסעיר את הרשת לאחר ציוץ שפרסם בתמיכה במפגינים המפירים את הנחיות משרד הבריאות: "למה שקורה כעת בירושליים, בת״א בגשרים, בכיכרות ובצמתים, קוראים מרד. אנשים, מבוגרים וצעירים עם מודעות לסכנת התחלואה לא מוכנים עוד לשלטון נתניהו ולדרך ניהול משבר הקורונה ושמים את טובת המדינה לפני טובתם, נוחיותם ובריאותם. זוהי סוג של מלחמת שחרור שתרשם בדברי ימי המדינה כארוע מכונן."

העיתונאי עמית סגל פנה לבניהו בבקשה: "אבי, בבקשה תמחוק את הציוץ המופקר הזה. היית תת אלוף בצבא שדיבר על ממלכתיות וציות."

שר הפנים אריה דרעי תקף את המפגינים וכתב: "ההפגנה כעת בבלפור כשהמדינה כולה בסגר, חסרת אחריות ותביא לעליית התחלואה. כשהם נוהגים בחוסר אחריות, אנחנו נדרשים לאחריות גדולה יותר ולכן אני קורא לכל הציבור הענק שצם ומתפלל ביום כיפור להקפיד על ההנחיות ולהתפלל בחוץ כפי שהורו רבני ישראל"

העיתונאי אבישי בן חיים שיתף את הגולשים בתחושב מהכותל שריק מאדם: "ערב יום הכיפורים. הכותל ריק. מידי שנה בערב הזה שהוא ערב השיא של ישראל המסורתית עשרות אלפי מתפללים. הערב ניתן אישור ל200 בלבד. תביטו על מפגיני בלפור שה׳ ישמור עליהם באמת, ותביטו על אזוב ועצבת הכותל המערבי ותמשיכו להדחיק ולהכחיש ולטעון שאין דבר כזה ישראל הראשונה וישראל השנייה."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.