ללא טלפון

נתניהו בפייסבוק: "ישנתי 12 שעות ביום כיפור"

תמונה – לשכת רה"מ
בסיום צום יום כיפור שיתף ראש הממשלה נתניהו בעמוד הפייסבוק שלו את הגולשים איך העביר את יום כיפור במסגרת מגבלות הקורונה: "דבר אחד קרה ביום כיפור אין טלפון, דבר מבורך. ישנתי 12 שעות". ומתי יתחילו משחקי הכדורגל? צפו

ראש הממשלה נתניהו סיכם את צום יום כיפור בשידור חי שהעביר בעמוד הפייסבוק שלו, שם חשף כי ישן 12 שעות במהלך החג ללא טלפון. "אזרחי ישראל, אני גאה בציבור שגילה אחריות ושמר על ההנחיות ביום הכיפורים" פתח רה"מ נתניהו את השידור החי.

עוד אמר נתניהו ורמז, כי הממשלה מתכוננת לסגר שיימשל מעל כחודש: "זה כולל הכנת מערכת הבריאות לחורף, מאמצי הסברה ואכיפה לחבישת מסיכות ושמירה על ריחוק חברתי, מעבר איטי ומדורג לשגרת קורונה עם בדיקות מהירות, הגנה על הקשישים וצעדים רבים נוספים. השלבים שקבענו הם: 1. סגר. 2. שחרור הדרגתי לשגרת קורונה עם בדיקות מהירות. 3. חיסון.

לסיום ביקש נתניהו: "אני מבקש מכל מי שמקים סוכה לחג, לעשות זאת עם מסיכה ולפי כל כללי הריחוק."

עוד דווח כי במהלך יום כיפור ניתנו ע״י המשטרה ברחבי הארץ מעל 3,922 דו״חות בגין ההפרות השונות של תקנות המאבק בקורונה, מרביתם בגין יציאה ממקום מגורים למטרה אסורה (2,789 דו"חות), ובהם גם 968 דו״חות בגין אי עטיית מסיכה, 44 דו"חות בגין הפרות חובת הבידוד, וכן 60 דו״חות בגין שהייה במקום פתוח לציבור ובבית עסק שפעילותו נאסרה או שהייה בחוף הים בניגוד לתקנות.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!