כך זה נראה

עימות במחסום: "אתה לא יודע עם מי יש לך עסק"

תמונה – דוברות המשטרה
תושבת עכו שהפרה את הסגר נתפסה במחסום ואיימה על השוטרים שביקשו ממנה להזדהות: "אתה לא יודע עם מי יש לך עסק, מאיזה משפחה אני".

תושבת עכו שנתפסה בידי השוטרים על הפרת הסגר באחד המחסומים סמוך לכפר ג'דיידה טענה בפני השוטרים כי נסעה לכפר לצורך רפואי עבור ילדיה, אולם סירבה להזדהות בפני השוטרים, תוך כדי השמעת גידופים ואיומים לעבר השוטרים כשלצידה ילדיה ששהו עמה ברכב.

לאחר שהובהר לנהגת כי סירוב להזדהות בפני שוטר במחסום וסירוב לעכוב, עלולים לגרור למעצרה ובפרט שהם מבקשים להימנע מכך בשל נוכחות ילדיה ברכב, הסכימה להזדהות והשוטרים הסתפקו לפי שעה ברישום קנס בלבד בסך 500 ש"ח בגין הפרת הסגר לצד דרישה לשוב לביתה בהתאם להנחיות.

מעבר לכך, אנו דוחים בתוקף את הניסיון המכוער להכפיש את עבודת השוטרים הניצבים בחזית המאבק לבלימת התפשטות נגיף הקורונה למען בריאות הציבור כולו, תוך העלאה חלקית ומעוותת לרשת של קטעי צילום שאינם משקפים את התנהלותה המקצועית והסבלנית של השוטרים.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.