בדרך לאנרכיה

הרבי מויזניץ מכריז מלחמה: "לפתוח את המקווה"

תמונה – ארכיון קמפיין ויזניץ'
לאחר ששוטרים פשטו על טיש בראשותו שנערך בהשתתפות מאות מחסידיו בניגוד חמור להנחיות משרד הבריאות, האדמו"ר מויזניץ' מאיים 'במלחמת חורמה' נגד הרשויות ומכריז על פתיחת המקוואות לגברים.

למרות העלייה הקשה בנדבקי נגיף הקורונה בקרב הציבור החרדי, האדמו"ר מויזניץ' הורה הבוקר לאחראים על המקווה בקרית ויז'ניץ שבבני ברק לפתוח את המקווה כבר מחר בבוקר, "לולא הזמן הדחוק של זמן תפילה הייתי הולך בעצמי לעשות מחאה נגד סגירת המקווה". אמר הרבי לחסידיו על פי דיווח באתר כיכר השבת.

עוד אמר האדמו"ר לחסידיו במסר שהועבר לרשויות ולמשטרה: "שיתכוננו כאן למלחמת חורמה",

ח"כ אביגדור ליברמן תקף הבוקר את המפלגות החרדיות ואת נתניהו: "נתניהו והמפלגות החרדיות מקרבים את מדינת ישראל אל מותה. לפי נתוני ה-OECD ב-2060 ישראל לא תוכל להתקיים עוד כמדינה מודרנית בגלל הכניעה המתמשכת של הממשלה למפלגות החרדיות. לצערי זהו לא תרחיש קיצון, אלא מציאות בלהות אליה אנחנו דוהרים. ניתן לראות זאת היטב בתקופת משבר זו, בה המפלגות החרדיות מונעות מהמדינה להילחם בנגיף הקורונה, לוחצות לקבל שיקולים לא ענייניים כמו אישור ההסעות בצאת יום הכיפורים וטיסות לאומן ובמקביל דורשות תקציבים לישיבות במקום לקידום מערכת הבריאות ולשיקום הכלכלה. רק ממשלה ללא המפלגות החרדיות ובלי נתניהו שנכנע להן תוכל לייצר סדר ולהציל את מדינת ישראל."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.