התקפלות

דיווח: שר הביטחון גנץ הורה לחיילים לעזוב

תמונה – ארכיון לע"מ
שר הביטחון בני גנץ הורה לחיילי צה"ל שהוצבו סמוך למשכן הכנסת בירושלים לאכיפת הסגר לעזוב את האיזור לאחר פרסום סרטון ההשמצות שהסעיר את הרשת.

לאחר פרסום סרטון ההשמצות של מפגינות השמאל נגד חייל צה"ל שהוצב במחסום אכיפה סמוך למשכן הכנסת בירושלים, שר הביטחון גנץ מותח ביקורת על הצבתם ומבטיח שהשגיאה לא תחזור על עצמה: "הממשלה קובעת את המדיניות, השאירו את המשטרה וצה"ל מחוץ לדיון הפוליטי. שוטרי משטרת ישראל הפרוסים יום ולילה מבצעים עבודה חשובה מאין כמותה, ואוכפים את הנחיות הסגר כשלצידם חיילי צה"ל המסייעים להם".

עוד אמר גנץ: "אני מגנה בתוקף את הניסיון לתקוף אותם במילוי תפקידם. לצד זאת, הצבתם של חיילי צה"ל בסמוך למוקדי הפגנות היא שגיאה שכבר טופלה ולא תחזור על עצמה" הבטיח שר הביטחון גנץ

תיעוד מביש: "חייל צה"ל תתבייש לך"

מוקדם יותר תקף סגן הרמטכ"ל לשעבר יאיר גולן: "אני קורא לרמטכ״ל ולמ״מ המפכ״ל להוציא את כל חיילי צה"ל ממרחבים שיש בהם הפגנות פוליטיות. העמדת חיילי צה"ל בתוך אירועים פוליטיים או בסמוך להם היא שגיאה חמורה ופגיעה קשה בדמוקרטיה. התופעה הזאת חייבת להיפסק לאלתר."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!