מול המצלמות

תיעוד: קטטה אלימה בין שוטרים לאזרחים בהרצליה

תמונה – שימוש לפי סעיף 27
קטטה אלימה וחריגה במיוחד בין לובשי מדים לאזרחים תועדה בהרצליה, הרקע - אכיפת הנחיות התו הסגול.

עימות אלים במיוחד בין פקחי עיריית הרצליה שהגיעו לאכוף את הנחיות התו הסגול, לבין תושבים בעיר, אירע היום בשעות אחר הצהריים סמוך לבית קפה בשדרות בן גוריון שבמרכז העיר הרצליה. כך על פי סרטון שמופץ ברשתות החברתיות בעיר

מעיריית הרצליה נמסר בתגובה: "בימים אלו פועלים צוותי אכיפת החוק לילות כימים על מנת לשמור על בריאות הציבור. באירוע זה, יחידת האכיפה העירונית, בשיתוף משטרת ישראל, קיימה אכיפה במרכז העיר, על מנת לוודא כי הציבור ובעלי העסקים מתנהלים בהתאם לתקנות הקורונה במטרה למנוע הגידול בתחלואה. במהלך הפעילות, כאשר נמצא לכאורה שאחד העסקים לא מתנהל בהתאם לתקנות ופוגע בבריאות הציבור, ביצע צוות האכיפה פעולות בהתאם לחוק.

אנשי אכיפת החוק הותקפו פיזית ומילולית על ידי מספר אנשים. כלל המעורבים עוכבו ומתקיימת חקירת משטרה. עיריית הרצליה רואה בחומרה את גילוי האלימות כלפי מי שבאים להגן על שלום הציבור, לאכוף את הסדר והחוק ולשמור על בריאות כולנו".

מהמשטרה נמסר: מדובר בבית עסק אשר בבוקר הוזהר ע"י הפיקוח העירוני בשל אי עמידה בתקנות ונאמר לבעל העסק כי תתבצע ביקורת חוזרת בשעה 16:00. לאחר רישום הדו"ח המשיכו הפקחים לעסקים סמוכים, ואז הגיעו אחים מהעסק , שקיבל את הדוח והחלו להתעמת עם הפקחים והשוטרים (2 פקחים ושוטר). אחד האחים איים על השוטר והפקחים ובתגובה לכך השוטר עצר אותו בגין איומים. בעת העברת העצור לניידת, 2 אחיו החלו לתקוף את הפקחים והשוטר. המאיים ושני החשודים הנוספים שתקפו את הפקחים והשוטר נעצרו והועברו לחקירה בתחנת המשטרה. נדגיש, המשטרה רואה בחומרה רבה אירוע זה של תקיפת פקחים ושוטרים המבצעים מלאכתם. התוקפים כאמור נעצרו וימוצה עימם הדין. כך כאמור נמסר ממשטרת ישראל.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.