לקראת הידוק

לקראת הידוק נוסף בסגר? נתניהו: "ביום שני נקבל החלטה"

תמונה – דוברות הכנסת
ראש הממשלה בנימין נתניהו אומר כי יתכן והסגר הנוכחי יקבל הידוק נוסף על הקיים ומדגיש כי ההחלטה שתתקבל ביום שני הקרוב תלויה בתוצאות הסגר הנוכחי

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר אמש כי "אם נראה שהסגר לא עובד מספיק טוב – נהדק אותו. ביום שני נקבל החלטה". לדבריו, "זה ייקבע על פי נתונים ולא באופן שרירותי או לפי גחמות. אנחנו במלחמה, במלחמה קשה נגד הנגיף".

נתניהו הוסיף: "אנו יודעים שצפויה עלייה בתחלואה עד שהסגר יעבוד. אבל אם לא תהיה מספיק היענות, אולי המגבלות לא מספיקות, נצטרך אולי להדק אותו. אני עוד לא יודע להגיד לכם. הדרך היחידה לצמצם את התחלואה היא על ידי סגר הדוק".

כמו כן אמר נתניהו: "אם הסגר הראשון לא היה אפקטיבי – זה אומר שצריך לחכות עוד כמה ימים כדי שהוא יהיה אפקטיבי. בדרך כלל לא נראה את אותותיו לפני 12-10 ימים". על סגירת שדה התעופה אמר נתניהו: "מי שקנה כרטיס מראש יכול לטוס לחו"ל. אנחנו לא רוצים התקהלויות בשדה התעופה ורוצים גם מידה של סולידריות".

על התחלואה הגבוהה במגזר החרדי אמר רה"מ: "הציבור החרדי גר בתנאים יותר צפופים. והתחלואה בו יותר גדולה. אנו מנסים לפתור זאת בדרכים שונות, כולל בהידברות עם מנהיגיו. דיברתי עם מנהיגים בציבור החרדי ואנחנו מנסים לגרום לציבור שלהם להבין שהנגיף לא פוסח על אף אחד. הבעיה המרכזית היא צפיפות והתקהלות".

משרד הבריאות עדכן הבוקר (שישי) כי 41,313 בני אדם אובחנו כחיוביים לקורונה בשבוע החולף. הנתון גבוה בכ-10% מהשבוע שקדם לו, אז אובחנו 37,525 בני אדם כחולים בנגיף. לשם השוואה, לפני שלושה שבועות נדבקו 20,787 – כמחצית ממספר הנדבקים השבוע. 244 בני אדם מתו השבוע – נתון שיא מפרוץ המגיפה. מניין הנפטרים מאז פרוץ הנגיף עומד על 1,622 בני אדם.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.