אנרכיה

דיווח: רון חולדאי נפגע בהפגנות נגד נתניהו

תמונה – דוברות המשטרה
למרות הסגר המלא שהוטל על אזרחי ישראל, מאות מפגיני שמאל הפגינו הערב בכיכר הבימה בתל אביב. ר"ע רון חולדאי נפצע קל בידו. צפו

ההפגנה בתל אביב חלק ב!

Posted by Or-ly Barlev on Saturday, October 3, 2020

בגיבוי תקשורתי: מאות מפגינים שמאל מפירים את הסדר ופורצים את חסימות המשטרה באזור כיכר הבימה ומקיימים תהלוכה תוך חסימת צירי תנועה. המשטרה פועלת למנוע את הפרת הסדר והפגיעה בשלום הציבור במקום. ראש עיריית תל אביב שהשתתף בהפגנות נפצע קל בידו ככל הנראה במהלך פינוי המפגינים בידי המשטרה.

דוברות עיריית תל אביב נמסר בתגובה: "ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי הסתובב הערב בין מוקדי הפגנות שונים בעיר. בהפגנה בכיכר הבימה ראש העירייה נפצע קלות בזרועו ממכת שוטר".

ח"כ בצלאל סמוטריץ' תקף המפגינים והתקשורת: "הסיפור של הערב פשוט ושאף אחד לא יעבוד עליכם עם נרטיב שקרי: כמה אלפי עבריינים אנרכיסטים שיצאו בכוונה תחילה להפר את החוק, להתריס נגד הוראות הבריאות, ולהתעמת עם המשטרה שנדרשת לאכוף אותם, ומקבלים גיבוי מטורף מתקשורת שמאלנית מוטה וחסרת אחריות שלא מנסה אפילו לשמור על מראית עין מקצועית."

מהמשטרה נמסר: מעבר לעובדה כי התהלוכה אינה מאושרת ומהווה פגיעה בסדר הציבורי הרי שמפירי הסדר צועדים תוך הפרת תקנות שעת חירום: אי שמירת מרחק האחד מהאחר, כמות משתתפים מעל המוגדר בתקנות ועוד. מדובר בפעולה הנוגדת את התקנות ומהווה פגיעה בשלום הציבור.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.