אנרכיה

ח"כ עופר שלח למפגינים: "אל תשלמו את הקנסות"

תמונה – פייסבוק עופר שלח
ח"כ עופר שלח קורא למפגינים שנקנסו בהפגנות נגד נתניהו בתל אביב שלא לשלם את הקנסות ולעמוד לדין. ח"כ סמוטריץ': "תתבייש לך! מסית ומדיח לעבריינות"

ח"כ עופר שלח תוקף את התנהלות המשטרה בפיזור המפגינים שנקנסו לאחר שהפרו את החוק בהפגנות בתל אביב: "התנהגות המשטרה הערב היא תוצאה ישירה של טירוף המלחמה בהפגנות של ביבי, והכניעה המוחלטת של כחול לבן לטירוף הזה. התשובה היא הגברת המחאה, ועוד דבר: אל תשלמו את הקנסות. תבחרו לעמוד לדין. נראה אותם מביאים אלפי מפגינים לבית המשפט. אני וכל נבחר ציבור ישר נהיה שם להילחם בשבילכם", כתב שלח

ח"כ בצלאל סמוטריץ' תקף: "תתבייש לך! מסית ומדיח לעבריינות ולהפרת חוק חסרת אחריות ומסוכנת – בריאותית, כלכלית ודמוקרטית. אתם אמנם שמאלנים עפר, והתרגלתם להרגיש אדוני הארץ שהחוק זה הם, אבל גם אתם כפופים לחוק וחייבים לציית לו. הגיע הזמן שתפנימו את זה."

ח"כ שלמה קרעי הגיב: "שלח ולפיד מתחרים ביניהם על הנהגת רבע מנדט אנרכיסטי. כל דאלים גבר לפי האג'נדה שלהם. וכל זה, תוך סיכון חיי אדם. בושה וחרפה! עופר, זה שלפיד דמוקטטור ללא כבוד להכרעת הרוב, אנחנו יודעים. אבל אתה? רק הרגע בקשת פריימריז? בשביל מה? כשבעיניך חוק וסדר והכרעה דמוקרטית הם המלצה בלבד."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.