"ארגון פשע"

מיקי זוהר: "לא אופיע יותר אצל אופירה וברקוביץ׳"

תמונה – פייסבוק אופירה וברקו
לאחר שאייל ברקוביץ' האשים את מפלגת 'הליכוד' בהתנהגות של ארגון פשע, ח"כ מיקי זוהר מהליכוד מכריז כי לא ישתתף יותר בתוכנית 'אופירה וברקו'. צפו

יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר שהשתתף ביום שישי בתוכנית 'אופירה וברקו', יוצא במתקפה נגד המגיש אייל ברקוביץ' שאמר "כי הליכוד מתנהגים כמו ארגון פשע: "לא אופיע יותר אצל אופירה וברקוביץ׳. הופעתי בתוכנית שלהם המון פעמים עוד מהימים שהיה שם קול שפוי, מקצועי ואובייקטיבי. לצערי זה הפך היום למשהו אחר, כזה שחצה את כל הגבולות ההגיוניים."

עוד תקף זוהר והבטיח: "האמירה השערורייתית של אייל ברקוביץ׳ שאנחנו ״ארגון פשיעה״ היתה בלתי נסבלת ואסור לנו לעבור על כך לסדר היום. הבטחתי לכם שלא נשתוק יותר נוכח המתקפות חסרות הפרופורציה ומשולחות הרסן של השמאל נגדנו וכפי שבחרתי לומר לח״כ מריח מה דעתי על הנאום המביש שלה, אני בוחר לעשות מעשה גם בעניין הזה ולכן לא אופיע יותר בתוכנית הזו.

מצביעי ליכוד שלא אהבו את השתתפותו של זוהר בתוכנית תקפו, יגאל מלכה כתב: "אה באמת? וואלה תודה רבה אדון זוהר! קצת מאוחר אחרי שנתת להם לנגב איתך את הרצפה. הם לא הפכו היום למשהו אחר ולא היום חצו את הגבולות ההגיוניים. זה קרה מזמן. אנחנו התרענו על זה חודשים ואתה שמת על כולנו קצוץ. בחרת להיות סמרטוט, תתמודד עם ההשלכות."

https://twitter.com/igal_malka/status/1312663358353674240?s=20

יאיר נתניהו הלך צעד קדימה ורמז באזהרה לחברי הליכוד: "כל חבר כנסת או שר של הליכוד שמופיע בתוכנית האשפתות של אופירע וברקו, כאילו מתחנן לבוחרי הפריימריז: הי תעיפו אותי מהרשימה! לא כיף לי כבר בכנסת!"

אשת התקשורת והקומיקאית לאה לב הגיבה בזעם לזוהר: "אוקיי אז לא נגיד ארגן פשיעה נגיד משהו אחר: על הז*** שלכם האזרחים והסבל שלהם. אתם מתעסקים רק ביח״צ ובהופעות שלכם באופירה וברקו"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.