אור בקצה המנהרה?

פחות מ-3000 נדבקים ביממה החולפת, אחוז חיוביים עדיין נמוך יחסית

תמונה – משרד הבריאות
האם סגר החגים נותן את סימניו החיוביים הראשונים? משרד הבריאות מעדכן את נתוני התחלואה של היממה החולפת

משרד הבריאות מעדכן הבוקר (שני) על 2,905 בני אדם שאובחנו חיוביים לנגיף הקורונה ביממה החולפת. בכך עולה מספר הנדבקים המאומתים בישראל ל-268,175. אמש התקבלו תוצאות עבור 24,729 בדיקות, כשאחוז החיוביים לנגיף הוא 11.7%. נתוני הבדיקות ותוצאותיהן אינם סופיים ועשויים להשתנות בעדכוני משרד הבריאות הבאים. מדובר במספר בדיקות נמוך ביחס לממוצע שהתקיים בחודש האחרון.

מספר החולים הפעילים הוא 65,063. בבתי החולים מאושפזים 1,624 חולים, מתוכם 215 מונשמים ו-878 חולים קשה. נכון להיום מתו 1,719 בני אדם מנגיף הקורונה בישראל. אמש אובחנו בישראל 2,557 בני אדם כחיוביים לנגיף הקורונה. מספר הבדיקות היה 23,164, מתוכן 11% חיוביות לנגיף.

קבינט הקורונה יתכנס היום (שני) על מנת לדון -אולי- במתווה מסוים יציאה מהסגר, במקרה שיוחלט לקראת סוף השבוע הבא על תחילת שחרור המשק מהסגר הנוכחי.

אמש רה"מ נתניהו הבהיר כי למרות ההתייצבות במספר החולים מהנגיף, יש צורך להמתין עשרה ימים נוספים על מנת לוודא שאכן מדובר בירידה יציבה ולא מקרית. אם קצב התחלואה הנוכחי יימשך, עשויות לחול הקלות בסגר כבר ביום חמישי הבא.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!