הקורבן ה-76 השנה

בת 58 נורתה למוות בצפון, גם בעלה נפצע מהירי

תמונה – דוברות המשטרה
אישה ובעלה נפגעו הלילה מירי, ככל הנראה על רקע סכסוך עבריינים, בצפון הארץ. מותה של האישה נקבע לאחר זמן קצר, הבעל נפצע באורח קל. גבר נוסף נפצע באורח בינוני.

אישה בת 58 נרצחה הלילה ביריות בצפון הארץ. במרכז הרפואי לגליל בנהריה, לשם הובהלה האישה לאחר שנורתה, נאלצו לקבוע את מותה, לאחר שהובאה על ידי צוות נט"ן "חיאן" מהמועצה המקומית בענה שליד כרמיאל, עם פצעי ירי ובמצב אנוש. מותה של האישה, אומייה תיתי, נקבע בבית החולים לאחר מאמצי החייאה. גם בעלה בן ה-62 נפצע מהירי באורח קל, ושוחרר במהלך הלילה. בנוסף אליהם, פונה גבר נוסף, תושב דיר אל-אסד בן 37, לבית החולים במצב בינוני עם פציעות ירי ברגליו. סך הכל שלושה בני אדם נפגעו מהירי. החשודים בירי נמלטו.

המשטרה החלה בחקירת האירוע, וכעת נבדקת האפשרות כי מדובר בסכסוך בין עבריינים שהסתיים במותה של האישה. בשלב זה החקירה הוטלה על היחידה המרכזית שנמצאים בזירה וממשיכים באיסוף הראיות. על פי נתוני "מרכז אמאן" למאבק באלימות בחברה הערבית, מדובר בקורבן הרצח ה-76 מאז תחילת השנה, 14 מהנרצחים היו נשים.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.