נכנע לנגיף

האדמו"ר מפיטסבורג נפטר לאחר שנדבק בקורונה

תמונה – שימוש לפי סעיף 27
בתום אשפוז ממושך בן חודשיים - הלך לעולמו האדמו"ר מפיטסבורג שנדבק בנגיף קורונה. האדמו"ר היה ידוע בהקפדתו על הנחיות משרד הבריאות במאבק בנגיף וגם היום לא ברור כיצד נדבק.

הזרם החסידי במגזר החרדי הוכה בתדהמה: הלך לעולמו האדמו"ר מפיטסבורג, בן ה-64 בלבד, לאחר שנדבק בנגיף קורונה. חשוב לציין כי בחצר האדמו"ר מספרים כי האדמו"ר, רבי מרדכי יששכר בער לייפער זצ"ל, הקפיד על כללי הזהירות ונצמד להנחיות משרד הבריאות, טרם ידוע כיצד נדבק בנגיף.

לפני כחודשיים, הובהל הרב מביתו שבאשדוד לבית החולים לניאדו בנתניה, שם נאבק ממושכות בנגיף. לאורך ימי האשפוז קראו רבנים שונים להתפלל להחלמתו. האדמו"ר עצמו הגיב בזמנו על הקריאות לתפילה להחלמתו ואמר "יישר כח על הכל, לכולם. רק זה מסייע לזכויות מעל דרך הטבע, ויכול להחיש את הרפואה".

בתקופת אשפוזו ידע האדמו"ר שינויים במצבו כשמדי פעם נאלצים הרופאים להנשימו ולהיאבק שוב ושוב על חייו. הלילה כאמור נכנע גופו אל הנגיף והוא נפטר. הלוויתו צפויה לצאת מחר מבית המדרש המרכזי ב'קרית פיטסבורג' באשדוד, ככל הנראה אל בית העלמין שבעיר. במקביל נבדקת האפשרות כי הרב ייקב סמוך לקברו של אביו האדמו"ר בעל ה'אמונת אברהם' זצ"ל, בהר המנוחות בירושלים.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!