בכיוון הנכון

חדשות טובות: עוד יום של סימנים חיוביים בבדיקות הקורונה

תמונה – אילוסטרציה | משרד הבריאות
משרד הבריאות מפרסם הבוקר נתונים על היממה החולפת המצביעים על עקביות בסימני ההתאוששות.

משרד הבריאות מעדכן הבוקר כי 4,674 נדבקים חדשים בקורונה אובחנו אמש בישראל, הירידה באחוז החיוביים לנגיף נמשכת. 10.5% מבין הבדיקות שנעשו אתמול נשאו בתוצאה חיובית. בתוך כך, מספר החולים קשה מוסיף לרדת ברצף כבר היום השלישי, הבוקר הוא עומד על 855 בני אדם.

223 חולים מונשמים בבתי החולים. מניין המתים עומד הבוקר על 1,803. מספר החולים הפעילים , כלומר: שנדבקו וטרם החלימו, עומד היום על 61,606. בישראל בוצעו אתמול 46,932 בדיקות קורונה. שלשום בוצעו כמעט 50 אלף בדיקות קורונה – 11.5% מהן חזרו בתשובה חיובית.

במקביל מבהיר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי לא יקבל אף החלטה בעניין הקלה על הסגר הממושך לפני יום שני בשבוע הבא, לאחר החגים. גם פרופ' רוני גמזו אמר אתמול כי ידע לומר האם אכן המגמה החיובית היא ארצית ומעידה על שינוי – רק לאחר סוף השבוע.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.