דורש גט

דורש להתגרש: "אשתי נטשה אותי ואת ילדי לטובת ההפגנות בבלפור"

תמונה – למצולמים אין קשר לכתבה | ארכיון באזזנט
גבר דורש להתגרש מאשתו בטענה כי היא נעדרת מהבית בשל העובדה כי היא משתתפת בהפגנות, האב לקח את ילדיו וחזר לבית הוריו.

אב מהקריות הגיש תביעת גירושים נגד אשתו. בין נימוקיו: האישה נעדרת מהבית כל שבת לטובת הפגנות נגד ראש הממשלה וחייו הפכו לבלתי נסבלים, כך לדבריו. הוא לקח את ילדיו לבית הוריו שבקריות.

האב מספר כי הוא ואשתו מכירים למעלה מעשור, עוד מימי השירות הצבאי, ותמיד הכירו בשוני הפוליטי שביניהם. "זה תמיד היה ברקע. היא שמאל רדיקלי, אני הייתי תמיד ימין מתון. מאז שביבי עלה לשלטון אני תומך בו", סיפר לעורכת דינו שרין סולן.

"המעורבות של אשתי בארגון ההפגנות, ההיעדרויות הרבות והמיליטנטיות שנכנסה לבית נגד ביבי, הפך את הכל להמוני, רועש ולא מכובד", כתב בבקשת הגירושין. האב הוסיף: "אני לא רואה את עצמי חי תחת אותה קורת גג עם האישה הזו, שנטשה אותי ואת ילדינו לטובת בלפור. מדי שבת היא נעדרת עד לשעות הקטנות של הלילה ובמהלך השבוע נעדרת ל 'פגישות הכנה' והכל בשם 'המאבק בשחיתות', המאבק הזה לא מעניין אותי כשאני והילדים הופקרנו".

עו"ד שרין סולן (צילום: יח"צ)

האישה בתגובה הגיבה לטענות ואמרה כי לא ידעה שהדבר פוגע בבעלה והוסיפה: "היום זה ביבי, מחר זה מושחת אחר, אני לא רוצה לאבד את בעלי, אבל אנחנו חיים כדי להיאבק על צדקת דרכנו ובעלי צריך להבין את זה".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.