תלו עורות

שכנים העידו על כלבים שהגיעו לחצר ולא נודע גורלם – עוד חשד למקרה התעללות

תמונה – צילום מסך
חשד למקרה התעללות נוסף בבעלי חיים, הפעם בחיפה. שכנים העידו על כלבים שלא ברור מה עלה בגורלם, סרטון חושף חשד לכאורה של התעללות.

עוד אירוע של התעללות לכאורה בבעלי חיים מתגלה, והפעם בחיפה. תושבים בעיר תיעדו דיירים, שכנים בבניין הדירות המשותף שלהם, אשר לטענתם מחזיקים כלב דלמטי בתנאים קשים. בנוסף לכך, בסרטון שצילמו השכנים החושדים – נראה לכאורה עור של בעלי חיים תלוי. האישה שבתיעוד צועקת: "עד שהרגתי אותם, איזה באסה. עד ששחטתי אותם יצאו לי המעיים". מעדויות נוספות של שכנים עולה כי כלבים רבים מגיעים לגינת הדיירים אך לא ברור מה עולה בגורלם.

+

התושבים שלחו את הסרטונים לפעילי זכויות בעלי חיים והם מצידם פרסמו את התיעוד קבוצת הפייסבוק "People and dogs", בנוסף קראו להגיע לבית המדובר על מנת לחלץ את הכלב הדלמטי שקשור בצינור. עד מהרה הגיעו עשרות אנשים שניסו להגיע לכלב הקשור. המשטרה שהגיעה למקום ניסתה להרגיע את התושבים אך הם המשיכו לדרוש שהכלב ישוחרר. השוטר אף ציין בסרטון כי ככל הנראה מדובר ב"עור של ארנבות", מה שעורר עוד יותר את זעמם של התושבים במקום.

אחד השכנים סיפר לעמותת "תנו לחיות לחיות" שהתערבו בטיפול באירוע: "מתחת לחלון שלי בחצר המשותפת נמצא כלב ענק, ללא מחסום, קשור בצינור לסורגי חלון המרתף. החזירו את הכלב לדיירי המרתף למרות שהוא לא רשום ולא מחוסן וזה ידוע לווטרינר העירוני ולמשטרה".

הווטרינר מטעם העירייה מסר לעמותה בעקבות הפנייה: "בהמשך לפנייתך ערך היום רופא השרות הווטרינרי בלוויית 2 מפקחים סיור במקום. הכלב אותר מוחזק בתוך הדירה במצב טוב בהתאם לחוק. לדברי הבעלים הוא יצא איתו לטיולים קשור ברצועה ללא צינור פלסטיק".

מהמשטרה נמסר בתגובה: "בהמשך לסרטון ברשת בו נראים שני תושבי חיפה בחצר ביתם כשפרוות תלויות על מתקן ייבוש הכביסה, נבהיר כי מדובר בסרטון ישן שנבחן לפי מספר חודשים, כאשר בבדיקת וטרינר מחוזי לא עלה חשד לפלילים ואין התעללות כלפי הכלב שנמצא ברשותם".

"בשל התגודדות אנשים רבים מחוץ לביתם בשעות הצהריים ודיווח נוסף על חשד להתעללות, ניידת משטרה הוקפצה למקום לשם שמירה על הסדר הציבורי, לצד תחקור נוסף בשטח, כאשר הכלב נלקח לבדיקת וטרינר מחוזי ובעל המקום עוכב לתחנה, לבחינת הטענות בהתאם".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
שיתוף "שכנים העידו על כלבים שהגיעו לחצר ולא נודע גורלם – עוד חשד למקרה התעללות"
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.