שדה ירוק

צפו – השוטרים נדהמו: שדה קנאביס עצום התגלה בדרום

תמונה – דוברות המשטרה
חקלאים נדהמו לגלות שדה קנאביס עצום והזמינו את המשטרה. שלושה חשודים נעצרו ומעצרם הוארך. צפו בתיעוד.

לוחמי משמר הגבול חשפו חממות ובהם אלפי שתילי מריחואנה, ממנו מפיקים את הסם האהוב, במשקל כולל של 780 ק"ג ובשווי של כחמישה מיליון שקלים. במהלך המבצע פשטו הלוחמים על משק במושב שלווה הסמוך לקריית גת, ועצרו שלושה חשודים אשר על פי החשד היו מעורבים בגידול המריחואנה. מעצרם הוארך בבית משפט השלום באשקלון בארבעה ימים.

"אין ספק שמשבר הקורונה והירידה בהברחות מריחואנה מגבול מצרים לשטח ישראל הובילו לביקוש אדיר בתקופת הסגר, ובגלל שרבים מהמשתמשים שוהים בבתיהם, הדבר הוביל לגידולים רבים שמתבצעים בחממות, במושבים ובשטחי אש כדי לעמוד בביקוש", אומר קצין משטרה.

בשבוע שעבר, לצד חשיפת החממה בדרום, חקלאים בצפון הארץ נדהמו כשהגיעו למטע האבוקדו שנטעו וגילו בו מאות שתילי מריחואנה שצמחו ליד עצי האבוקדו. הם הבחינו לתדהמתם בצמחים גבוהים שגדלו "משום מקום", כלשונם, והגיעו עד לגובה של כמטר וחצי. כשהתקרבו לצמחים הגבוהים, הם הבחינו שהשתילים נשתלו בצמוד למערכות ההשקיה של עצי האבוקדו כדי שיגדלו תחת השקיה קבועה, מה שסייע לצמיחה המהירה של המריחואנה.

"זה היה מטורף לגמרי. שתילי המריחואנה היו גבוהים יותר משתילי האבוקדו. זה לא סתם מישהו ששתל בצמוד למערכות ההשקיה במטע. הכל נעשה במודע ובתכנון מלא", טען עד ראייה שהיה במקום.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.