לילה של אלימות

צפו: עימותים אלימים הלילה במודיעין עילית

תמונה – משה בלוי
עימותים אלימים נרשמו הלילה בין שוטרים למתפללים, בני הפלג הירושלמי, בעיר החרדית מודיעין עילית.

עימותים אלימים נרשמו אמש בשעות הלילה בעיר מודיעין עילית בין חרדים לשוטרים. המשטרה הגיעה למקום לאחר דיווחים שהתקבלו על התקהלות של עשרות מתפללים בבית כנסת במקום. לאחר פיזור המתפללים, התפתחו עימותים עם מאות מהתושבים בסמוך לבית הכנסת. בתיעוד מהאירוע נראים השוטרים והתושבים דוחפים וצועקים, כשחלק מהמתפללים נופלים.

עימותים דומים בעיר נרשמו גם ביום שלישי האחרון, אז נפצעו בעימותים מספר שוטרים ומספר מפגינים. אמש דווח בחדשות 12 כי מפקד התחנה בעיר הוקלט מסכם בעקיפין עם אחד מראשי קהילת הפלג הירושלמי על הסדר בלתי רשמי בניגוד להנחיות.

מנחם קולדצקי דיווח בטוויטר כי לאחר האירועים הוצתו מספר שריפות בעיר, ככל הנראה כנקמה על פעולות השוטרים. לא נרשמו נפגעים בשריפות, כוחות הכיבוי פעלו בשעות הקטנות של הלילה לכיבוי הדליקות.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!