נדבק ונפטר

נדבק בנגיף: הלך לעולמו 'הזמר הברסלבי' בן עמי

תמונה – צילום מסך
הזמר שחזר בתשובה ונודע כזמר הברסלבי - נדבק בנגיף והלך לעולמו.

הזמר ואיש המוזיקה דדי בן עמי הלך לעולמו בגיל 72 לאחר שנדבק וחלה בנגיף הקורונה. בן עמי התפרסם בשנות ה-70 כשהקליט את השיר "דזדמונה" שהפך ללהיט גדול שלו. השיר נכתב על ידי הזמר והיוצרים מתי כספי וגד קינר. בשנת 1973 השתתף בסרט אבו אל-בנאת של הבמאי משה מזרחי. בן עמי היה לחסיד ברסלב לאחר שחזר בתשובה.

בן עמי נולד למשפחה חילונית במושב נהלל. בצעירותו למד משחק אצל הבמאית נולה צ'לטון. בצבא שירת בלהקה הצבאית בפיקוד דרום ולאחר מכן בלהקת פיקוד צפון. אחרי שחרורו מהשירות עבד כשחקן בתיאטרון הקאמרי. לאחר מלחמת יום כיפור החל להתקרב לדת, נסע לחצר הרבי מחב"ד בניו יורק שם שהה במשך חודשים ארוכים. לאחר שהותו שם התקרב דווקא אל חסידות ברסלב.

לפני כחודש אמר בראיון ב'מעריב' בנוגע לנסיעה לאומן: "אני לא נוסע, כי אני בקבוצת סיכון. בעוד חודש ימלאו לי 70 שנה, לא 72, ככתוב בטעות בוויקיפדיה. כדי להיזהר, אני לא צריך את הפרויקטור, או איך שקוראים לו. הוא וחבריו לא יגידו לי אם לצאת או לא. אני מצפצף עליהם ולא שומע להם בכלל. אין לי צורך בהם כדי לשמור על עצמי ולהימנע מלצאת. כן, גם לא לבית הכנסת ולמקווה. כי די במספר הרב של החולים במחלה בישראל, לא כל שכן המתים ממנה, כדי להרתיע". דדי בן עמי הותיר אחריו אישה וארבעה ילדים.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!