הוכתה ונפטרה

סוף עצוב: בתום שבועיים של מאבק – הלכה לעולמה האישה שהוכתה ע"י בן זוגה

תמונה – ביה"ח איכילוב
לאחר שבועיים בהם נאבקו הרופאים על חייה של אנסטסיה קליין, הלכה לעולמה האישה שהוכתה על ידי בן זוגה ורגלה נקטעה. הסיפור המלא.

טרגדיה שלא נתפסת: למרות מאמצי הרופאים להצילה, בתום שבועיים לאחר שאושפזה כי הוכתה באכזריות ע" בן זוגה, אמש נאלצו הרופאים בבית החולים איכילוב בתל אביב לקבוע את מותה של אנסטסיה קלין בת ה-52, בעקבות זיהום קשה שנגרם ברגלה הימנית.

קלין, אזרחית אוקראינה שהגיעה לישראל לפני מספר שנים והתפרנסה מעבודות ניקיון, הוכתה באכזריות על פי החשד על ידי בן זוגה. על פי החשד הוא ניסה לאנוס אותה ולאחר התנגדותה ספגה ממנו מכות קשות, בעקבות המכות היא נפלה וספגה מכה חמורה ברגלה הימנית. לאחר האירוע היא ברחה לדירת חברים ושם הסתתרה מאימת בן הזוג אך מצבה הרפואי החמיר. קלין הובהלה לבית החולים איכילוב כשהיא במצב קשה מאוד. בעקבות זיהום שהתפתח ברגלה נאלצו הרופאים לקטוע מחצית מרגלה הימנית. בימים האחרונים חלה הדרדרות חמורה במצבה.

בן זוגה נעצר אך למרבה התדהמה שוחרר למעצר בית. בשבוע שעבר הוא הפר את מעצר הבית והגיע לבית החולים כשהוא לבוש בבגדי סוהר. עובדת סוציאלית שהייתה במקום חשדה בו והזעיקה את המאבטחים בבית החולים שהם מיהרו להזעיק את המשטרה. לדברי המשטרה, הוא בא "לגמור את העבודה" כי חשש שהיא תעיד נגדו ותפליל אותו. למרות זאת, החליט בית המשפט לשחררו שוב למעצר בית לאחר שהכחיש שהתכוון לחסל אותה, אלא הגיע לבית החולים לבקר אותה מתוך דאגה לשלומה.

אנסטסיה קלין בבית החולים

חוקרי המשטרה קיוו שקלין תתאושש כדי שיוכלו לגבות ממנה עדות מפורטת על מה קרה באותו היום, אך אתמול נודעו כי היא הלכה לעולמה. "אנסטסיה שכבה לבדה במשך שבועיים בלי שאף נפש חיה התעניינה בשלומה" נכתב אמש בעמוד הפייסבוק של בית החולים, "המשטרה הצליחה לאתר את משפחתה באוקראינה אך הן הביעו אדישות למצבה. זו אישה שלא מעניינת אף אחד. בערב שבת היא נשמה את נשמתה האחרונה ונפרדה מהעולם מבלי שזכתה לקבל חיבוק אחרון מאדם אהוב. סביבה היו הרופאות, והאחים ושירי העובדת הסוציאלית אומרים לאישה שלא הכירו ולא יודעים עליה דבר שלום אחרון".

במשטרה יבקשו לנתח את גופתה של קלין במכון לרפואה משפטית באבו כביר כדי להבין מה סיבת המוות דבר והאם מותה נגרם עקב המכות שספגה מהחבר. "בגלל שלא ניתן היה לגבות ממנו עדות בכלל כדי להבין מה קרה בינה לבין החבר, רק נתיחת גופתה תסייע לנו להבין מה גרם למותה והאם להגיש כתב אישום בגין רצח או עבירה אחרת נגד החבר. זו פרשה קשה, כואבת אבל אנחנו נגיע לחקר האמת כדי להבין מה גרם למותה של קלין", ציין גורם במשטרה.

פרקליטיו של החשוד, עורכי הדין ניר אלפסה ודימה אניקין מהסנגוריה הציבורית, מסרו: "אנו מביעים צער עמוק על פטירתה של אנסטסיה.דימיטרי מסר גרסה מפורטת לגבי החשדות, הכחיש את האלימות ושוחרר מבלי שננקטו נגדו הליכים. הפרקליטות לא שללה שהגעתו לבית החולים נבעה מדאגה לשלומה של אנסטסיה".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
שיתוף "סוף עצוב: בתום שבועיים של מאבק – הלכה לעולמה האישה שהוכתה ע"י בן זוגה"
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.