עדיין בתחלואה

גם אתמול – פחות משמונה אחוזים חיוביים לנגיף, כל הנתונים

תמונה – באדיבות BGI
ישראל שומרת על יציבות מסוימת על נתון אחוז החיוביים בבדיקות לאיתור הנגיף, אופטימיות זהירה במשרד הבריאות. שיא נפטרים בחודש אחד

משרד הבריאות מעדכן הבוקר כי אמש אובחנו 1,609 חולי קורונה בישראל, בסך הכל בוצעו 22,777 בדיקות. שיעור הבדיקות החיוביות עלה במעט ועמד על 7.7%. מספר הנפטרים במגפה עלה ל-1,983 מאז פרץ הנגיף בישראל. נכון להבוקר, בבתי החולים ברחבי הארץ מאושפזים 1,553 חולי קורונה, מהם 823 במצב קשה. 224 מהחולים מחוברים למכונות הנשמה.

מאז תחילת חודש אוקטובר נפטרו 394 חולי קורונה. ביום חמישי בשבוע שעבר נפטרו 50 חולי קורונה – המספר הגבוה ביותר של נפטרים ביממה אחת. על מנת לסבר את האוזן, בכל חודש יוני נפטרו בישראל 40 חולי קורונה.

אמש, בתדרוך שקיים משרד הבריאות לכלי התקשורת, אמרה ד"ר אלרעי-פרייס: "ביום ראשון הקרוב לדעתי לא נחזור ללימודים. ה-R (מקדם ההדבקה) שלנו לא ב-0.8 ומספר הנדבקים סביב ה-3,000. אנחנו לא עומדים במדדי התחלואה שהצבנו לנו ליעד הראשון בתוכנית היציאה מהסגר"

היא הוסיפה ואמרה: "הנתונים היום מעודדים, אבל אלו נתונים של סוף השבוע ולכן אנחנו מאוד זהירים. אנחנו עדיין לא חושבים שהגענו ליעד. נראה את הנתונים של היום ומחר. אנחנו מקווים שעם השליטה על התחלואה יירדו מספרי המתים והחולים הקריטיים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר אמש: "אני עומד להתחיל דיון עם צוות השרים לקראת ההחלטה החשובה ביום שלישי. אני בטוח שרוב הציבור מבין היום שההחלטה שהובלתי על סגר הייתה הכרחית. היא הצילה אותנו מעלייה גיאומטרית של תחלואה, של תמותה, של חולים קשים, ועדיין מוקדם מדי לברך על המוגמר. יש סימנים ראשונים של הצלחה, אבל אנחנו צריכים עוד כמה ימים כדי לבחון את זה, וגם אז היציאה תהיה מדורגת, אחראית וזהירה".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.