צפו בוידאו

הנשיא ריבלין תוקף: "שוטרים מכים מפגינים"

תמונה – דוברות הכנסת יניב נדב
נשיא המדינה ראובן ריבלין תוקף בחריפות את התנהלות הממשלה והמשטרה: "לא יעלה על הדעת כי ערב ערב, מפגינים מכים מפגינים. שוטרים מכים מפגינים. מפגינים זורקים אבנים על שוטרים". השרה רגב: "התאפקתי לא לצאת באמצע". צפו

זעם ברשתות החברתיות ובקרב שוטרי משטרת ישראל נגד נשיא המדינה ראובן ריבלין שהאשים בנאומו בפתיחת מושב החורף בכנסת את השוטרים שאוכפים את תקנות הקורונה: "חברים, אני חש את האוויר מלא באבק שריפה, אני מרגיש את הזעם המציף את הרחובות. אולם, לא יעלה על הדעת כי ערב ערב, מפגינים מכים מפגינים. שוטרים מכים מפגינים. מפגינים זורקים אבנים על שוטרים", השבטיות הישראלית פורצת מבין הסדקים, ואצבעות מאשימות מופנות ממגזר למגזר, משבט לשבט. אנא חידלו! זו לא הדרך. יש לתת מקום לכאב. אין זעקה שאינה ראויה להישמע. רק מתוך הכרה והקשבה האחד לשני, נוכל להתמודד עם המשבר הפוקד אותנו", תקף ריבלין בנאומו.

עוד אמר הנשיא: "דומה כי איבדנו את המצפן אשר ליווה אותנו מקום המדינה עד היום. מצפן העקרונות וערכי היסוד, שאנו מחויבים לקיימם. עלינו להביט קדימה. קדימה לטווח הקצר וקדימה לטווח הארוך. המגפה כאן איתנו כדי להישאר, ואיננו יכולים להתמודד איתה כשידינו קשורות מאחור. כבר יותר משנתיים שהמשטרה מתנהלת כאשר בראשה עומד ממלא מקום. הוא מקצועי, יסודי, ללא ספק השוטר מס' אחת. אך המשטרה מנהלת, ברגעים אלו ממש, את אחת המערכות המורכבות בתולדותיה. מנו מפכ"ל עכשיו."

השרה מירי רגב הגיבה לנאומו של ריבלין בראיו לגל"צ: "הכי לא ממלכתי ששמעתי. התאפקתי לא לצאת באמצע"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.