מתקפה חריפה

עמית סגל: "בקואליציה מתוקנת היה נחקר על הפצת מחלה"

תמונה – ערוץ הכנסת
העיתונאי עמית סגל תוקף בחריפות את ח"כ ישראל אייכלר שהתגאה בחסידים שהפרו את תקנות הממשלה והתפללו בבתי הכנסת. צפו בנאום שמעורר סערה

ח"כ ישראל אייכלר תקף בחריפות את תקנות הממשלה נגד תפילה בבתי הכנסת והאכיפה המשטרתית: "מדינת ישראל, לצערנו הרב, הולכת ומתרחקת יותר ויותר מהגדרתה כמדינה יהודית. ככל שחולפים השנים, הזיקה היהודית רופפת עד כדי שכחת שבת, איבה לתורה ותיעוב לקדשי ישראל. במקומה נוצקת מהות חדשה, מדינת המערב הפרוע, שבראש מעייניה האלימות, בליינות, ההנאות, הכיף, ה"לעשות חיים"

עוד תקף אייכלר: "מי שצריך להתבייש אלו אותם שליחי השלטון והממשלה, שיצאו במהלך החג לפוגרום אכזרי בשם חוקי החירום מימי הבריטים והכו ילדים קטנים והשתוללו בחמת זעם וגרמו להתקהלות והפצת המחלה יותר מכל התקהלות אחרת. לא כל השוטרים רצו את זה, היו אנשי משטרה שלבם נכמר וסירבו להיות קלגסים להוציא יהודים מבתי הכנסת"

במהלך נאומו שלף אייכלר תמונות מדממות של ילדים חרדים שנפגעו בהפגנות במהלך אכיפת המשטרה את חוקי הקורונה: "הנה לכם תמונות מדממות שירשמו לדיראון עולם בהיסטוריה של עם ישראל יהודים מוכים ומדממים על תפילה בבית כנסת הדם של הילדים האלה יהיו כתם על השלטון האכזרי שמרביץ לילדים שסך הכל רוצים להתפלל בבית כנסת"

פרשן החדשות עמית סגל צייץ בביקורת: "בקואליציה מתוקנת כבר היה מסולק מכל תפקידיו ונחקר על הפצת מחלה"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.