חופשה בזמן מלחמה

הזוי: בשיא המשבר – זהו הבכיר במערכת הבריאות שטס לחופשה ביוון

תמונה – דוברות הדסה
למרות שהתראיין אינספור פעמים לתקשורת וספר על המשבר בו נמצא המרכז הרפואי שבניהולו - פרופ' זאב רוטשטיין טס ליוון על מנת לנפוש. מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' חזי לוי: "לא ידעתי שהחופשה בחו"ל"

בין אם מדובר במעשה כשר ובין אם לא – אין חולק על כך שהחופשה של מנכ"ל הדסה מעוררת תהיות לא קטנות בקרב עובדיו הנלחמים מזה חודשים ארוכים על חיי חולי נגיף הקורונה. בזמן שישראל נמצאת במשבר בריאותי הגדול בתולדותיה וכשברקע אלפי חולים חדשים מאובחנים מדי יום, ובזמן הסגר, פרופסור זאב רוטשטיין, מנכ"ל המרכז הרפואי הדסה, טס לחופשה משפחתית ביוון, מדינה ירוקה חשוב להדגיש.

על פי הנחיות משרד הבריאות, אנשי הצוותים הרפואיים אינם יכולים לטוס לחו"ל אלא במקרים חריגים ובאישור מנהלי בתי החולים. למרות זאת, טס בחול המועד בחג הסוכות הפרופ' ומשפחתו לחופשה בחו"ל. רוטשטיין אישר את פרסום החופשה ואמר: "נסעתי באישור מנכ"ל משרד הבריאות ואני לא חושב שיש עם זה בעיה, מה גם שהייתי בקשר עם בית החולים. גם אני נוהג לאשר חופשות לחברי הצוותים הרפואיים שלי כדי לשמור עליהם רעננים לקראת העבודה הקשה שעדיין מחכה לנו גם בחורף".

מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' חזי לוי, אמר בתגובה לדברים שאמנם אישר את חופשתו של רוטשטיין, אך לא ידע שמדובר בנסיעה לחו"ל, כך לדבריו. עוד אמר פרופ' לוי: "ביקשנו שאנשי הצוותים הרפואיים לא יטוסו לחו"ל, אבל בחוזר המנכ"ל כתוב שאישור היציאה לחופשה יהיה בסמכות מנהל בית החולים לאנשיו. באופן עקרוני, מותר למנהל להפעיל שיקול דעת. במקרה הזה אני חתמתי כשראיתי את בקשתו של רוטשטיין, אבל לא ידעתי שזו חופשה בחו"ל אלא הנחתי שהוא יושב בבית".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.