הקלטות מנדלבליט

הוגשה תלונה נגד ח"כ מיקי זוהר "סחיטה באיומים"

תמונה – פייסבוק מיקי זוהר
התנועה לאיכות השלטות הגישה תלונה למשטרה נגד יו"ר הקואליציה מיקי זוהר שאמר: "אם מנדלבליט לא יתפטר מתפקידו ויבטל את כתבי האישום תהיה פה רעידת אדמה". האזינו לראיון המלא

לאחר חשיפת ההקלטות הדרמטיות של מנדלבליט נגד שי ניצן, יו"ר הקואליציה מיקי זוהר חושף בראיון לגולן יחפז ברדיו 103fm, כי ישנם הקלטות נוספות לכאורה של היועמ"ש ומ"מ פרקליט המדינה מנדלבליט וכי הם ייחשפו אם הוא לא יתפטר מתפקידו. התנועה לאיכות השלטון הגישו תלונה במשטרה על "סחיטה באיומים".

עוד אמר ח"כ זוהר והסעיר את הרשת: "תהיה פה רעידת אדמה גם בשבועות הקרובים, ואני מודיע לכם אם מנדלבליט לא יתפטר מתפקידו ויבטל את כתבי האישום תהיה פה רעידת אדמה". לשאלת יחפז האם זה איום ענה זוהר: "זו הבטחה, מה שעשה מנדלבליט ומה שעשה שי ניתן נחשף לציבור. אני אומר לך שאני יודע אינפורמציה מאוד ברורה בעניין הזה, רק פתח קטן נחשף, קטנצ'יק. ולכן אני חושב שאם אנשים לא יפנימו, אלה שכמובן יזמו את כל הקנוניה נגד ראש הממשלה, שמוטב להם לחזור בהם מהדרך הגרועה שהם בחרו בה הם יצטרכו לשלם על זה מחיר".

ראש הממשלה נתניהו הסתייג מזוהר: "קראתי את הודעתו של ח״כ מיקי זוהר וטוב עשה שהעמיד את הדברים על דיוקם. כפי שכבר אמרתי קודם לכן, הדברים שאמר בראיון הבוקר אינם מקובלים עליי. אני מסתייג מהם מכל וכל, וטוב שח״כ זוהר הבהיר שזאת לא הייתה כוונתו."

בתגובה לתלונה שהוגשה נגדו במשטרה צייץ זוהר: "הבנתי ש״התנועה לאיכות השלטון״ שפועלת ב״אובייקטיביות״ מובהקת הגישה נגדי תלונה על סחיטה ואיומים. ובכן, תירגעו חברים.. לא סחיטה ולא איומים. אמרתי בדיוק את מה שכולם חושבים: מנדלבליט חייב להתפטר לאור האירועים. גם אם ינסו להוציא את דבריי מהקשרם ולומר שאיימתי על מנדלבליט – הם יתבדו."

עוד אמר זוהר: "הגיע הזמן שנפסיק לפחד ממערכת המשפט, כבר לא צריך לחשוש מהם. הדברים שנחשפים בחודשים האחרונים מעידים על רקבון מוחלט ותפירת תיקים. לא איימתי על מנדלבליט, אם יש לו כבוד עצמי, לאור הדברים שנחשפים, ראוי שיתפטר".

עמית סגל: "הערב במהדורה הקלטות שהשם ישמור"

גורמים בכחול לבן: ״מיקי זוהר צריך לסיים את תפקידו כיו"ר הקואליציה. הוא מערער מדי יום את יציבותה של הממשלה וכל יום שלו בתפקיד מדרדר אותנו לבחירות. לישראל מגיע יותר״.

מוקדם יותר הבוקר ח"כ זוהר שאל ח"כ זוהר את הגולשים: "מישהו מכם יודע מה קורה עם אביעד גליקמן? מסתבר שהבחור נעלם מאתמול בשעה 20:00. מקורות יודעי דבר מדווחים לי שייתכן מאוד שהוא נחקר במשטרה על ״סיקור חיובי״ שהוא העניק למנדלבליט"

למי בדיוק קראתם ארגון פשיעה?

למי בדיוק קראתם ארגון פשיעה?ברוך ה׳, הצדק יצא לאור. ניכר היטב שמנדלבליט נסחט ע״י שי ניצן כדי שיגיש את כתבי האישום נגד רה״מ.גם ביטול כתבי האישום, פרסום התנצלות פומבית של השניים והתפטרותו של מנדלבליט לא יתקנו את העוול הנוראי והמיותר שנגרם לנתניהו ולליכוד.

Posted by ‎מיקי זוהר- Micki Zohar‎ on Tuesday, October 13, 2020

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.