תיעוד מזעזע

תיעוד חדש: עימותים בפשיטה משטרתית על חתונה לא חוקית

תמונה – צילום מסך טוויטר
עימותים אלימים וחתן פצוע בפשיטה משטרתית על חתונה שהתקיימה בניגוד לחוק בגבעת זאב בירושלים. רה"מ נתניהו שוחח עם השר אוחנה וביקש לבדוק את המקרה. צפו בתיעוד חדש ממצלמות המשטרה

לאחר הסערה ברשתות החברתיות, המשטרה חושפת תיעוד חדש מהאלימות הקשה שהתרחשה במהלך אכיפת חוק הקורונה בגבעת זאב בירושלים. לטענת המשטרה, השוטרת שתיעדה את המתרחש וביקשה לזהות את בעלת הבית, הותקפה על ידה, ולכן נאלצו השוטרים להודיע לה שהיא מעוכבת, וביקשו ממנה להתלוות אליהם מספר פעמים.

בשלב זה, שאר בני הבית החלו להתלהם ולהפריע לשוטרים, תוך שחלקם זורקים לעברם בקבוקי שמן מזכוכית שהתנפצו. השוטרים עצרו את אחד החשודים תוך שהוא מתנגד למעצר ותוקף אותם, ובתוך כך החליק על השמן, ושניהם נחבלו משברי הזכוכית.

השוטרים רשמו קנס לבעלת הבית והעבירו את החתן החשוד לתחנת המשטרה, שם זומן צוות מד"א שמעניק לו טיפול רפואי. נמסר בהודעת המשטרה.

עוד דווח, כי ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח כעת עם השר לביטחון פנים אמיר אוחנה על פיזור החתונה בגבעת זאב. השר התחייב לקיים בדיקה יסודית ומהירה בעניין ולדווח על תוצאותיה לציבור בהקדם.

שר הפנים אריה דרעי גינה את האלימות: "אירוע מזעזע הערב בחתונה בגבעת זאב בירושלים. אין שוב סיבה שבעולם ששוטרים יפרצו עם רובים שלופים לבית ויפצעו אנשים. אפנה הערב לרה״מ נתניהו ואדרוש בדיקה יסודית לארוע החמור והפסקת האלימות המשטרתית הקשה"

מהמשטרה נמסר: "לצערנו בשעה האחרונה מופצים ברשתות החברתיות פרטים מעוותים לחלוטין אודות המקרה בניסיון להכפיש את השוטרים ולהטיל דופי בפעילותם, זאת במקום לגנות את מי שהפר את התקנות ברגל גסה, לא נשמע להוראות השוטרים ותקף אותם. אנו רואים בחומרה רבה כל ניסיון לפגוע בשוטרים המבצעים את תפקידם כחוק למען בריאות הציבור."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.