כך זה נראה באמת

התיעוד המלא: תל אביבית נעצרה בגלל מסיכה

תמונה – מצלמות השוטרים
לאחר הסערה ברשתות החברתיות על המעצר האלים של צעירה תל אביבית שנתפסה ללא מסיכה, המשטרה חושפת את התיעוד המלא ממצלמות השוטרים. כך זה נראה

משטרת ישראל חושפת תיעוד חדש מהמעצר האלים בשוק לוינסקי בת״א שהופץ בשעות האחרונות ברשתות החברתיות ובכלי תקשורת נגד צעירה שנתפסה ללא מסיכה וסירבה להזדהות.

לטענת המשטרה, הכל החל כששוטרים הבחינו באשה עומדת באזור השוק ללא מסיכה על פניה כלל. האשה סירבה להזדהות פעמים רבות בניגוד לחוק כשעוכבה, זאת חרף בקשותיה החוזרות והנשנות של השוטרת במשך דקות. לאחר שניסתה להכשיל את האכיפה במכוון, ניסתה להימלט מהשוטרים מספר פעמים, המשיכה לסרב להזדהות כחוק פעם אחר פעם.

לאחר מכן נאלצה להזעיק תגבורת ולעוצרה בגין סירוב לעיכוב וניסיון לחמוק ממנו לצורך זיהוי והשלמת האכיפה, כשגם אז המשיכה בהתנגדות בכוח למעצר ואף תקפה ופצעה את השוטרת.

מהמשטרה נמסר: גם בתחנת המשטרה השתוללה הצעירה והמשיכה בהתנהגותה הפסולה. כתוצאה מהאירוע השוטרת נפצעה בידה ונזקקה לטיפול רפואי בבית חולים. צר לנו שיש מי שבוחר להפר את החוק ובמקום לשאת בתוצאות מעשיו, מתעלם מהוראות השוטרים, עושה פרובקציות במכוון, מזלזל בחוק ובאוכפיו ומנסה להכשיל את האכיפה המבוצעת כחוק בכל הארץ למען בריאות הציבור.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!