טרגדיה כפולה

עצוב: שני אחים באשדוד נפטרו בזה אחר זה מקורונה

תמונה – באדיבות המשפחה
שמעון בוזגלו (85) ואחיו ימין (82) נפטרו בהפרש של שעה בבית החולים אסותא שבאשדוד. במשפחת האחים מעריכים כי שמעון נדבק מהמטפלת ואחיו נדבק בבית הכנסת: "הם היו קשורים האחד לשני, נקבור אותם זה לצד זה", אמרו.

טרגדיה כפולה בעיר אשדוד – בהפרש של שעה: שני אחים שנדבקו בנגיף הקורונה נפטרו אמש בזה אחר זה בהפרש של שעה בלבד בבית החולים אסותא שבעיר אשדוד. האחים, שמעון בוזגלו (בן 85 מהעיר גן יבנה) ואחיו ימין בוזגלו (בן 82 מאשדוד), היו מאושפזים בחדרים סמוכים במחלקת הקורונה שבבית החולים אסותא.

במשפחת האחים העריכו כי האח שמעון ז"ל, אב לעשרה ילדים, נדבק ככל הנראה מהמטפלת שלו שהגיעה לטפל בו בביתו. האח ימין, אב לחמישה ילדים, נדבק ככל הנראה בבית הכנסת בו התפלל. לדברי בני המשפחה, שמעון היה הראשון שאושפז, לפני כשבועיים. "בהמשך התברר כי גם אחיו ימין נדבק וגם הוא אושפז באסותא", סיפר אשר ארביב, האחיין של האחים.

בשעות הצהריים חלה החמרה משמעותית במצבו של שמעון, והדבר נודע לימין. "הוא לקח את זה קשה מאוד", סיפר האחיין. לדבריו, למרות ניסיונות הצוותים הרפואיים להרגיע את האח, ימין נפטר ושעה אחריו הלך לעולמו האח שמעון. "הם היו האחים הגדולים במשפחה, כולם עדיין מתקשים לקבל את הבשורה הקשה. זה עצוב מאוד". הוסיף קרוב המשפחה.

"הם לא היו סיעודיים באופן מוחלט", הוסיף האחיין. "רוב הזמן הם תפקדו יחסית באופן מלא. אשתו של שמעון נדבקה גם כן אבל החלימה. הם היו אחים מאוד קשורים בכל שנות חייהם והחלטנו במשפחה לקבור אותם זה לצד זה בבית העלמין של גן יבנה". מבית החולים אסותא אשדוד נמסר: "לצערנו, במהלך השבת נפטרו שני אחים במחלקת קורונה. מדובר על מטופלים בעשור התשיעי לחייהם, בעלי מחלות רקע קודמות שאושפזו במחלקה. בית החולים מבקש להשתתף בצער המשפחות".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!