ייבדק בבית החולים

גנץ יעבור בדיקות בבית החולים לאחר שלא חש בטוב

תמונה – דוברות הכנסת
יו"ר כחול לבן התלונן על כאבים ויעבור בדיקות בבית החולים, זו כבר הפעם השניה בחודשים האחרונים שגנץ מבקר בבית החולים

שר הביטחון ויושב ראש כחול לבן בני גנץ חש ברע ופונה לבית החולים לסדרת בדיקות, גם בחודש אוגוסט השנה אושפז גנץ בבית החולים כשעבר טיפול בגבו עקב פציעה ישנה אותה הוא גורר, ואשר מסבה לו כאבים עזים. הבוקר פונה גם יו"ר ימינה ח"כ נפתלי בנט לבית החולים לאחר שהתלונן על כאבים, גם במקרה שלו – כאבים בגב.

באשפוז הראשון, צילום: כחול לבן

לאחר האשפוז בחודש אוגוסט אמר גנץ בצאתו מבית החולים: "כבר כמה שנים ביקשתי לדחות את ההליך הרפואי הנדרש לטיפול הסיבוך בפגיעה שבגבי. אם הייתי יודע שזה מה שנדרש כדי לחוש ליום אחד, מחדש, כזה מפגן של אחדות – הייתי אולי מקדים את הטיפול" אמר גנץ לאחר הניתוח. "מימין ומשמאל, מתומכים, ממתנגדים, מילדים בצפון, מתושבים בדרום, מחרדים, חילונים, זכיתי להרגיש את הצד היפה והטוב של המדינה שלנו".

"תודה רבה לכולכם, על המילים החמות שהן חיזוק אמיתי ומחמם לב" הוסיף. "אני חש בטוב, הניתוח לשמחתי עבר בהצלחה מרובה, ובמהרה אשוב לשגרה. הלוואי ונדע כולנו לנהוג כך איש באחיו בכל יום, כל השנה. מאחל ומתכוון לקרב את היום. תודה רבה לכל אחת ואחד".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.