חולה בסיכון

חולה קורונה: סאיב עריקאת מאושפז במצב קשה בישראל

תמונה – טוויטר
בכיר הרשות הפלסטינית סאיב עריקאת שחלה בקורונה הועבר לטיפול בבית חולים בישראל לאחר הידרדרות קשה במצבו הבריאותי.

‏הרשות הפסלטינית הגישה בקשה דחופה לישראל להעביר לטיפול דחוף בבית החולים הדסה בירושלים, את בכיר הרשות הפלסטינית סאיב עריקאת החולה בקורונה ומצבו הידרדר ביממה האחרונה. על פי הדיווחים עריקאת מפונה בשעה זו מבית החולים ביריחו לטיפול בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

ח"כ אחמד טיבי הגיב לקריאות בישראל ביניהן ח"כ ממפלגת כחול לבן שלא לטפל בעריקאת: "אני רופא. טיפלתי באנשים ששנאו אותי ,שאמרו שלא רוצים שערבי יטפל בהם. לא התניתי תנאים. הדרישה שלך מטופשת , אטומה ובלתי אנושית. מה עוד שהיא כלפי מנהיג שכל חייו האמין בשלום. כחול לבן שחור."

מהדסה נמסר: "בעקבות פניית גורמים ברשות הפלשתינאית לממשלת ישראל ולהנהלת המרכז הרפואי הדסה, אושפז היום מר סאיב עריקאת ביחידה לטיפול נמרץ לחולי קורונה בהדסה עין כרם. צוות היחידה, בראשותם של פרופ׳ ראובן פיזוב ופרופ׳ ורנון ון הירדן, מטפל במר עריקאת אשר הגיע במצב קשה ונזקק לתמיכה וחמצן בזרימה גבוהה. בשעות האחרות הוא נמצא במצב קשה אך יציב."

פרופ׳ זאב רוטשטיין מציין כי ״מר עריקאת מקבל טיפול מקצועי ברמה גבוהה כמו כל חולי הקורונה הקשים בהדסה והצוות יעשה הכל על מנת להבריאו. בתוך הדסה אנו מטפלים בכל חולה כאילו הוא החולה היחידי שלנו״.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!