עין לא נותרה יבשה

צפו: חתונה ספונטנית ומרגשת בבית החולים

תמונה – צילום סטילס: אבי חיון
האבא חולה קורונה ומאושפז במצב קשה בהדסה, הצוות המסור ארגן את חתונת בנו מול החלון ממנו השקיף על החופה המרגשת. צפו

בעוד האבא מטופל ומאושפז במצב קשה במחלקת הקורונה, בנו בן ה-20 התחתן עם בחירת ליבו בחופה שהועמדה בסיוע ארגון ״יד אברהם״ מול חלון המחלקה בבית החולים, כדי שהאבא יהיה נוכח ברגע החשוב בחייו.

המשפחה, פנתה השבוע ל הפועל רבות בשיתוף פעולה עם המרכז הרפואי הדסה, ובפיהם בקשה מיוחדת: לאפשר לחתן והכלה להינשא תחת חלונו של האב, המאושפז בבית החולים כבר מסוף ספטמבר במצב קשה.

נועה רגונס, האחות הראשית במחלקת האשפוז 5 ג׳ לחולי קורונה סיפרה: ״מדובר במשפחה מערד אשר בקשתה נגעה ללב של כולנו. הם רק רצו שאב המשפחה, חולה קורונה בן 56 שמאושפז אצלנו במצב קשה וסובל ממצוקה נשימתית, יוכל להיות לחלק מן היום הכל כך מרגש.

ארגון ״יד אברהם״ והצוותים שלנו פעלו במהירות כדי לאפשר את קיום החתונה מהרגע להרגע והיום בצהריים דמענו כולנו כשהחתן נופף לאביו בהתרגשות מן הרחבה. האב היה נוכח בחופה מרחוק, צפה ממיטתו כשלידו צוות המחלקה ומתנדבי ארגון ״יד אברהם״ ששימחו אותו. הוא שמע את הברכות, והמשפחה המצומצמת זכתה לרגעים מאוד מיוחדים ומרגשים. אף עין לא נותרה יבשה כשהמשפחה שלחה במיקרופון ברכות להחלמתו של אביהם״.

במהלך האירוע המרגש שנערך על פי כל נהלי משרד הבריאות, נכחו כאמור בני המשפחה המצומצמת בלבד, כאשר כל אנשי הדסה צפו מרחוק מחלונות המשרדים והמחלקות והריעו במחיאות כפיים.
מנכ״ל הדסה, פרופ׳ זאב רוטשטיין:״רק בהדסה יכולים לקרות כאלה אירועים מרגשים. האפשרות להעניק לאב לצפות ולהשתתף בחתונת בנו – בעיקר כשהוא חולה מאוד, זהו רגע שלא ישכח, דוגמא ומופת למסירות והאנושיות הידועה של אנשי הדסה״.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.