צפו בוידאו

יריקה בפרצוף: משפחות שכולות נגד הטיפול בעריקאת

תמונה – אם תרצו
משפחות שכולות מפגינות נגד הטיפול שמקבל בכיר הרשות סעיב עריקאת שנדבק בקורונה ומאושפז במצב קשה בישראל. ח"כ טיבי: "אני רופא. טיפלתי באנשים ששנאו אותי ,שאמרו שלא רוצים שערבי יטפל בהם". צפו

מטפלים באויב: עשרות משפחות שכולות מפגינים בשעה זו מול בית החולים הדסה עין כרם בירושלים, במחאה על הטיפול שמקבל בכיר הרשות הפלסטינית סעיב עריקאת המאושפז במצב קריטי לאחר שנדבק בנגיף הקורונה.

אשפוז עריקאת על חשבון אזרחי ישראל, היא יריקה בפרצוף של משפחות שכולות. אנו מחוץ לבית חולים. הצטרפו אלינו>

Posted by ‎תנועת אם תרצו‎ on Monday, October 19, 2020

מארגון אם תרצו שמשתתפים בהפגנה תקפו: "אשפוז עריקאת על חשבון אזרחי ישראל, היא יריקה בפרצוף של משפחות שכולות". מתן פלג כתבה: "טוב, אז מסתבר שהמצב של עריקאת החמיר ומתייעצים עם מומחים מהעולם כדי לטפל בו. 1. אנחנו מדגישים- אין שום סיבה שאזרחי ישראל יחויבו להעניק טיפול רפואי VIP לאויביה במימונה. כבר היה זול יותר להטיס את תומך הטרור הזה לירדן או לבנון. 2. הנסיון לספר לעצמנו "וואו איזה מוסריים אנחנו, מטפלים באנשים שפועלים להשמידנו, על חשבונם של דבורה מלוד וקובי מחיפה" זו הזיה חסרת הגיון. 3.

עוד נמסר בתגובה מאם תרצו: "בואו נזכר רגע מי הוא סאיב עריקאת המיליונר שכל ערביי המזה"ת אומרים עליו שהוא מושחת מן היסוד. א. מקדם פעילות אינטנסיבית נגד ישראל בבית הדין הבינלאומי בהאג. ב. מקדם סיוע כלכלי של הרש"פ לארגוני BDS שלחלקם קשרים עם ארגוני טרור. ג. המוח והמוציא לפועל של מבצע הכיבוש השקט של הרש"פ בשטחי C מישראל. ד. שלח מכתב תמיכה לרוצחי רחבעם זאבי הי"ד. ה. פועל בכל העולם ליצירת לחץ בינלאומי נגד ישראל במטרה לאפשר "זכות שיבה" של ערבים לתוך ישראל כדי למחוק אותה מהמפה. ו. ועוד.

ח"כ אחמד טיבי הגיב לקריאות שלא לטפל בעריקאת: "אני רופא. טיפלתי באנשים ששנאו אותי ,שאמרו שלא רוצים שערבי יטפל בהם. לא התניתי תנאים. הדרישה שלך מטופשת, אטומה ובלתי אנושית. מה עוד שהיא כלפי מנהיג שכל חייו האמין בשלום. כחול לבן שחור."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!