"ביביסט"

לפיד נגד איציק זרקא: "זה לא קומץ ולא שוליים"

תמונה – איציק זרקא
יו"ר האופוזיציה תוקף את רה"מ נתניהו שלא מגנה את פעיל הימין איציק זרקא שתועד צוהל על מתקפת הטילים מעזה לדרום: "הטילים שיצאו מהדרום לכיוון יד מרדכי הרמתי כוסית נהנתי שמחתי אני ואישתי". צפו

יו"ר האופוזיציה ח"כ יאיר לפיד תוקף את רה"מ נתניהו שלא מגנה את איציק זרקא הידוע כתומך מושבע של נתניהו. לפיד שיתף סרטון שפרסם העיתונאי בן כספית בטוויטר וכתב: "תקשיבו לסרטון הזה. זה לא קומץ ולא שוליים. זה פעיל ליכוד מרכזי שמצטלם מחובק עם ביבי כל יומיים. צוהל ושמח שחמאס יורה טילים על קיבוץ יד מרדכי ״כי הם שמאלנים״. פעילי ליכוד מניפים שלטים ״שמאלני טוב זה שמאלני מת״, מפגינים אחרים מרוססים בגז מדמיע".

צפו: המעריץ של נתניהו מתנצל בפני אמיר השכל

לסיום תקף לפיד את רה"מ: "נתניהו לא אומר מילה על הטינופת הציבורית הזאת שיוצאת מהמפלגה שלו. זו לא רק חרפה, זה גם מסוכן. כבר נשפך בהפגנות דם. לכולם ברור שאנחנו במדרון אלים ונורא. הממשלה הזו לא מאחדת את העם, היא מפוררת אותו."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!