מרגש

בשורות טובות: שירה איסיקוב שוחררה מבית החולים

תמונה – באדיבות המשפחה
שירה איסיקוב שהותקפה באכזריות בידי בן זוגה החשוד אביעד משה ממצפה רמון ואושפזה למשך חודש וחצי שוחררה מבית החולים: "אני יוצאת לחיים חדשים. יש לי דרך ארוכה לעבור עד שאסיים את כל התהליך הרפואי, אך אני עם הפנים קדימה, אופטימית וחזקה מתמיד". עשרות תושבים קיבלו את פניה בשכונת מגוריה בכרמיאל. צפו

שירה איסיקוב ששרדה לפני כחודשיים ניסיון רצח בידי בעלה החשוד אביעד משה בן ה 45 ממצפה רמון ואושפזה במצב קשה מאוד בבית החולים, שוחררה הערב מבית החולים סרוקה להמשך התאוששות בבית המשפחה.

כזכור, לאחר הרצח וסערה ברשתות החברתיות, בית המשפט המחוזי בבאר שבע התיר לפרסם את שמו של אביעד משה החשוד בניסיון רצח בדקירות סכין ומכות ממערוך את אשתו שירה משה לעיני ילדיהם בערב ראש השנה. בבקשה לצו איסור הפרסום ביקש הבעל החשוד לאסור את פרום שמו בטענה: "שלא ייפגע לי המוניטין" ביקש החשוד מביהמ"ש. בנוסף גוייסו מעל 2 מיליון שקלים בקמפיין מימון המונים שהוקם עבור שירה משה.

בערב חג ראש השנה, החליטה משפחת של שירה לפרסם לציבור תיעוד מצמרר מהמיטה בה היא מאושפזת בבית החולים. אחיה עופר סיפר על מצבה הקשה: "המצב שלה עדיין קשה, היא איבדה ממאור עיניה, 70 אחוז מעין ימין, אנחנו מיום ליום מגלים עוד שבר ועוד מקום שבא ונפגע, עוד ריאה שבאה ויש בה חור. ההחלמה היא מאוד קשה. ייקח לנו הרבה חודשים לבוא ולהשתקם". עוד אמר אחיה: "חשוב לשירה להראות את מצבה לא רק בשבילה, לא רק בשביל המשפחה שלנו הפרטית", אמר עופר איסקוב.

עוד אמר אחיה של שירה ופנה לרשויות: "חשוב לנו שלא יקרה עוד מצב כזה. חשוב לנו שבבית המשפט לא תהיה אוזלת יד בדברים כאלה. חשוב לנו לבוא ולשנות החוק ולהרים את הרף שבו ניתן לעבריינים כאלה שנים מגוחכות בכלא. אנשים כאלה צריכים להיכנס לשנים רבות לכלא".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!