תגובה חריפה

נתניהו נגד כץ: "מי שמצייץ מתוך הממשלה לא צריך להיות שר"

תמונה – ארכיון ערוץ הכנסת
רה"מ נתניהו תקף בחריפות את שר האוצר ישראל כץ שצייץ במהלך ישיבת הקבינט: "מי שמצייץ מתוך ישיבות ממשלה לא צריך להיות שר"

במהלך ישיבת קבינט הקורונה פרסם שר האוצר ישראל כץ ברשת הטוויטר מתקפה נגד כחול לבן וזכה לתגובה חריפה מראש הממשלה נתניהו מספר דקות לאחר מכן: "ראיתי הכל אבל לא ראיתי מישהו מצייץ מתוך קבינט קורונה. מי שמצייץ מתוך ישיבות ממשלה לא צריך להיות שר", כך מדווח ברק רביד.

בתגובה לביקורת על הציוץ שפורסם הגיב השר כץ: "העוזרת הנאמנה שלי הגיבה על ציוץ שהיה ציוץ רשמי מטעם מפלגת כחול לבן, שתקף אותי על זה שאני מונע תקציב. אני מברך את העוזרת שלי שהגיבה. אני ממעיט לתקוף שותפים, הלוואי וגם בעניין התקציב היו קשובים יותר""

השר כץ תקף את מפלגת כחול לבן בטוויטר: "כחול לבן עוד פעם נלחמים כאריות ונופלים כזבובים. סיפרו כל היום שיאבקו בעד החנויות והעסקים הקטנים וכעת מסתדרים בשלשות ופועלים נגד. אני מכבד את מי שיש לו עמדה אחרת מדעתי, אבל לא את המתקפלים והלא ישרים."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.