ביתו נהרס

באישור בג"ץ: צה"ל הרס את בית המחבל שרצח את הרב אוחיון

תמונה – באדיבות המשפחה
אחרי סאגה ודיון בבית המשפט העליון בשבתו כבג"צ - צה"ל הרס הלילה את בית המחבל שרצח בפתח תקווה את הרב שי אוחיון.

לאחר למרות שמשםחתו עתרה לבג"צ – כוחות צה"ל הרסו הלילה את ביתו של המחבל חליל דויכאת, שרצח לפני כחודשיים את הרב שי אוחיון ז"ל בצומת סגולה שפתח תקווה. כוחות צה"ל הרסו את המבנה שנמצא בעיירה רוג'יב שליד שכם, כשבוע ימים אחרי החלטת בג"ץ לדחות את עתירת משפחתו של המחבל למניעת הריסת הבית.

המחבל
כוחות הביטחון הרסו את ביתו של המחבל דויכאת בן ה-46, תושב הכפר רוג'יב, כחודשיים אחרי הפיגוע הקטלני שביצע בצומת סגולה שבפתח תקווה. פרקליטות המדינה הגישה את כתב האישום נגד המחבל לפני כחודש וחצי, בכתב האישום מאושם המחבל ברצח בנסיבות מחמירות של הרב שי אוחיון זכרו לברכה. אוחיון היה בן 39 במותו והותיר אחריו אלמנה ו-4 ילדים. משפחתו של אוחיון הגישה עתירה לבג"ץ בבקשה למנוע את הריסת הבית – אולם בשבוע שעבר העתירה נדחתה בתמיכה של השופטים נעם סולברג ויעל וילנר, וצה"ל קיבל אור ירוק להריסת הבית.

בהודעת הפרקליטות נכתב על המחבל: "בהתאם להחלטתו ולתוכנית הפיגוע, נטל הנאשם סכין שהייתה במטבח אתר הבנייה, הכניס לכיס מכנסיו, ויצא מהאתר. לאחר שחיפש קורבן והזדמנות מתאימים לביצוע תוכנית הפיגוע במשך כשעה, הבחין הנאשם בשעה 13:15 בערך ברב שי אוחיון ז"ל, בעל חזות חרדית שצעד מולו ברחוב".
הריסת הבית. צילום: דובר צה"ל
הריסת הבית. צילום: דובר צה"ל

בכתב האישום מצוין בין היתר: "הנאשם שלף את הסכין מכיס מכנסיו ודקר את המנוח שלוש דקירות עמוקות. אוחיון קרא לעזרה בשלב זה, התמוטט והחל לדמם. בשלב זה הבחין עובר אורח במתרחש, וזרק לעבר הנאשם חפץ בניסיון לסייע למנוח. רק אז, הניח הנאשם למנוח אשר כבר היה במצב אנוש, החזיר את הסכין המגואלת בדם המנוח לכיס מכנסיו, והחל להתרחק בהליכה מהמקום".
זירת הפיגוע. צילום: דוברות הצלה פתח תקווה

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!