דיווח

שב"ס: יגאל עמיר מבקש חופשה לבר מצווה

תמונה – ארכיון הערוץ הראשון
שב"ס דחה את בקשתו של הרוצח יגאל עמיר לצאת לחופשה מהכלא לחגיגת בר המצווה של בנו ינון.

25 שנים לרצח ראש הממשלה רבין ז"ל, הרוצח יגאל עמיר הגיש בקשה לבית המשפט לצאת לחופשה חגיגית מהכלא בכדי להשתתף בחגיגת הבר המצווה של בנו ינון, שככל הנראה תתקיים בביתה של אישתו לריסה בירושלים.

גם לפני כ13 סירב בית המשפט לאשר לרוצח יגאל עמיר שביקש לצאת מהכלא בכדי להשתתף בברית של בנו הנולד.

ח״כ יואל רזבוזוב (יש עתיד-תל״ם) בתגובה: ״במצב נורמלי מרוצח ראש ממשלה היו נשללות כל זכויותיו והוא היה נזרק לצינוק חשוך ומבודד עד סוף ימיו. בטח לא מבקש לצאת לחופשות. עלינו לזכור שהאיש המתועב הזה הוא רוצח שפל שרצח ראש ממשלה והרס משהו במדינה שלנו שלעולם לא נוכל לתקן. הבן שלו יחגוג בר מצווה בזמן שמשפחת רבין נשארה ללא יצחק זכרונו לברכה. אין גבול לחוצפה. אני קורא לשופטי בית המשפט ללמוד מטעויות העבר שנעשו עם יגאל עמיר בזכויות המופרזות שהוענקו לו גם כך, לקבל את המלצת שב״ס ולדחות את הבקשה״.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.