חוששים מטראמפ

הרשת זועמת: טראמפ גרוע מהיטלר?

תמונה – הבית הלבן
זעם ברשתות החברתיות נגד עיתון 'הארץ' שפרסם טור דעה של רוגל אלפר תחת הכותרת: "טראמפ גרוע יותר מהיטלר וסטאלין". התגובות זועמות

זעם ברשתות החברתיות נגד הכותרת שפרסם עיתון 'הארץ' לטור דעה של רוגל אלפר נגד הנשיא טראמפ. ח"כ מאי גולן הגיבה: "האיש שהעביר את שגרירות ארה״ב לירושלים, שהכיר בריבונות שלנו ברמת הגולן, שסייע לישראל לחתום על 3 הסכמי שלום פורצי דרך ובעצם החבר הטוב ביותר שאי פעם היה לישראל בבית הלבן ועדיין, זו הכותרת שעיתון 'הארץ' בחר היום לקראת הבחירות בארה״ב; עיתון עלובי הנפש ושונאי ישראל. עד לאן עוד תגיעו."

העיתונאי שמעון ריקלין הגיב במתקפה: "האיש שהכיר בריבונות ישראל על הגולן. שהחרים את אירן. שהעביר את שגרירות ארצות הברית לירושלים. שעושה שלום אזורי במזרח התיכון. היטלר וסטלין גרמו למותם של עשרות מיליוני אנשים. אבל בשביל הסמרטוטון הארץ. טראמפ גרוע מהם. אולי בגלל שהוא דווקא עושה שלום ולא מלחמה. הארץ בשיטתיות סולח לגרמניה והנאצים ומקטין את מעשיהם הנוראים. בין השאר בהשוואות מטורללות שכאלו. דר שטירמר לעניים"

העיתונאי ינון מגל כתב: "תראו איך אוהב ישראל. אוהב עם ישראל. אוהב ירושלים. מוגדר אצלם: אוייב יותר גרוע מהיטלר! איזה רשעים ארורים. וְשֵׁם רְשָׁעִים יִרְקָב רק שינצח בעוד יומיים את סליפי ג'ו. ושיסבלו עוד ארבע שנים ואנו נשמח ונצהל".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.