"עלילת דם"

דרוקר מגיב למתקפת ליברמן: "אדם מושחת ורקוב"

תמונה – ערוץ הכנסת
ח"כ אביגדור ליברמן יוצא במתקפה נגד העיתונאי רביב דרוקר שחשף את קומבינת הדרכונים שמקבלים העולים לכמה ימים: "אחד משונאי ישראל ביתנו ואביגדור ליברמן במיוחד". דרוקר בתגובה: "אדם מושחת ורקוב". צפו בתחקיר שעורר סערה

יו"ר מפלגת 'ישראל היתנו' ח"כ אביגדור ליברמן יצא במתקפה נגד העיתונאי רביב דרוקר שחשף בתוכנית 'המקור' את הקומבינות והשיטות לקבל דרכון ישראלי בימים ספורים תמורת כסף: "אחד משונאי העולים מחבר העמים באופן כללי ושונא ישראל ביתנו ואביגדור ליברמן במיוחד, רביב דרוקר מתחיל לעבוד על כתבה בנידון. התולדה של השנאה כלפי העולים, שידור שכולו גזענות שנאה וסילופים"

העיתונאי רבי דרוקר הגיב למתקפה של ליברמן: "העלייה מחבר העמים היא עלייה מפוארת, חבל מאוד שפרצופה הפוליטי הוא אדם מושחת ורקוב, שמעולם לא באמת התעניין בעולים, אלא רק בדרך למנף אותם לטובתו האישית."

איש השמאל אלדד יניב הצטרף לדרוקר וכתב: "רביב דרוקר צודק מאה אחוז. ליברמן הוא אדם מושחת ורקוב. והמחאה בכל הארץ נגד השחיתות היא גם נגד תופעות מכוערות כמו ליברמן שחייבות להעלם מהזירה הציבורית."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.