קשה לצפייה

פיגוע טרור: הרוגים ופצועים סמוך לבית כנסת בוינה

תמונה – צילום מסך טוויטר
הרוגים ופצועים במתקפת טרור משולבת של מספר מחבלים במספר מוקדים סמוך למסעדה היהודית במרכז העיר וינה שבאוסטריה. צפו בתיעוד קשה ודרמטי מזירת הפיגוע

פיגוע קשה: מתקפת טרור אכזרית סמוך למסעדה ובית הכנסת של הקהילה היהודית שבמרכז וינה. לפי הדיווחים אחד המחבלים צעק אללה אכבר וחוסל לאחר קרב יריות עם השוטרים.

משרד הפנים האוסטרי מעדכן כי לפחות שני בני אדם נהרגו באירוע, אחד מהם מחבל. 15 איש נפצעו, שבעה מהם במצב קשה. כוחות הביטחון במרדף אחר מחבלים נוספים. הרב של הקהילה היהודית סיפר בראיון לחדשות 13 כי קיבלו הנחייה לא לצאת מהבתים ובנס בית הכנסת היה סגור באותה העת בעקבות תקופת הקורונה.

https://twitter.com/newsbuzznet/status/1323379956932612098?s=20

הכתבת אנטוניה ימין דיווחה, מפי מגישת החדשות בטלוויזיה האוסטרית: "בחיים לא חשבנו שנראה לכם תמונות כאלה מוינה".

בנאום לאומה לאחר הפיגוע אמר קנצלר אוסטריה: "אי אפשר לשלול מניע אנטישמי מכיוון שהאירוע התחיל באזור מאד מסוים אבל ברור לנו כי מדובר ביותר ממפגע אחד ושמדובר באירוע משולב. יש מפגעים שעדיין לא נתפסו. אני מבקש מהציבור להישאר בבתים או להישאר במקום שבו הם נמצאים כעת. מדובר בוודאות בפיגוע טרור, יש 15 פצועים, שוטר אחד שנורה אבל תודה לאל כבר לא נמצא בסכנת חיים. אני מבקש מכל התושבים לפתוח בבוקר חדשות לפני שהם יוצאים החוצה״.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.