אלימות נגד רופאים

צפו: התפרעות אלימה בבית החולים לאחר פטירת חולת קורונה

תמונה – צילום מסך
קרובתי משפחתה של חולת קורונה שנפטרה בבית חולים במרכז הארץ - תועדו כשהם מתפרעים בתוך שטח בית החולים. בית החולים: "אנו משתתפים בצער המשפחה"

אירוע חמור במרכז הרפואי אסף הרופא שבמרכז הארץ נרשם היום. אזרחים, ככל הנראה בני משפחה אחת, התפרעו והשתוללו בבית החולים לאחר שנודע להם כי קרובת משפחתם, שחלתה בקרונה ואושפזה במקום, נפטרה. בני המשפחה הזועמים התנהגו באלימות, כפי שניתן לראות בתיעוד המצורף. הם הניפו ידיים, דחפו והפרו את הסדר הציבורי במקום – כל זאת אל מול עיני הצוות הרפואי ההמום.

פרטים ראשונים על התקרית מעלים כי קרובת המשפחה שנפטרה כבר אושפזה לאחרונה – ושוחררה לביתה לאחר שהחלימה, למרות זאת – בימים האחרונים חלה לפתע החמרה במצבה ולמרות מאמצי הרופאים היא כאמור הלכה לעולמה. בני המשפחה זעמו ואת זעמם פרקו בבית החולים. בני המשפחה כעסו גם נוכח ההבנה כי קבורת בת המשפחה תתקיים תחת הגבלות, נוכח העובדה כי נפטרה בעקבות מחלתה בנגיף.

"במהלך האשפוז בשל מצבה, נלקחה בדיקת קורונה נוספת שבה היא נמצאה חיובית ל-covid19", נמסר מבית החולים. "לצערנו לאחר שנעשו כל המאמצים להילחם על חייה, היא נפטרה ואנו משתתפים בצער המשפחה". כמו כן בבית החולים מסרו כי בתיעוד נראים חלק מבני המשפחה והם מגים את ההתנהגות האלימה: "המשפחה טוענת כי הנפטרת מוגדרת כמחלימה מקורונה ולא חולת קורונה. כאשר היחידה הארצית לזיהומים קבעה שהיא חולה ולא החלימה מקורונה". הוסיפו.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!