בשווי מיליונים

תיעוד: תפיסת ענק של מאות ק"ג סם קוקאין על ידי המשטרה

תמונה – משטרת ישראל
משטרת ישראל חתמה הערב את אחד ממבצעי התפיסה הגדולים בתחום המאבק בסמים - מאות קילו גרמים של סם מסוג קוקאין נתפסו במשאית. כל הפרטים.

תפיסת ענק של משטרת ישראל מוקדם יותר היום באזור העיר קריית מלאכי. שוטרים החרימו היום כמות עצומה של סם מסוג קוקאין בשווי של לפחות מיליוני שקלים. טרם ידוע כיצד ידעו השוטרים לאתר את המשאית והסמים שבה. הסמים הוסלקו בתוך חביות שנערמו זה על זה. ככל הנראה מדובר בסם שטרם עובד לסם 'טהור', אך גם סם כזה בכמות כזו – נחשב לתפיסה חריגה במיוחד. המשטרה פתחה בחקירה.

בהודעת המשטרה לתקשורת נמסר: "המשטרה חוקרת תפיסת כ-750 ק״ג סמים מסוג קוקאין שנמצאו היום באזור קריית מלאכי. המשטרה פתחה בחקירה, עם קבלת דיווח בדבר מציאת שקיות עם חומר חשוד הנראה כסמים באזור קריית מלאכי. היחידה המרכזית של מרחב לכיש פתחה בחקירה, הרקע והנסיבות בבדיקה" צפו בתיעוד.

קוקאין משטרת ישראל

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.