השמאל חוגג

דלף לרשת: שרה נתניהו נרדמה בשידור זום

תמונה – צילום מסך זום

ברשתות החברתיות הופץ סרטון של הגברת שרה נתניהו כשהיא נרדמת במהלך כנס פסיכולוגים שהתקיים דרך הזום. הגולשים לא אהבו את הלעג של פעילי שמאל ברשתות החברתיות כלפי הגברת הראשונה שרה נתניהו וקראו שלא להפיץ את הסרטון המשפיל.

העיתונאי בן כספית שלא נמנה על אוהדי רה"מ נתניהו ורעייתו צייץ בתגובה: "אז כן. ראיתי את הסרטון המדובר מכנס הפסיכולוגים. טראש צהוב, לא ראוי, לא להפיץ."

הדר סגל, ממעריצי ח"כ יאיר לפיד הגיב נגד הפצת הסרטונים: "אין שום סיבה לפרסם סרטון משפיל של שרה נתניהו. זה לא מוסיף ולא מקדם כלום וזה בעיקר לא לעניין. לא צריך לרדת רמה וצריך להתמקד בעיקר."

נועה לוי הגיבה לאייבי בנימין שפרסם את הסרטון: "גועל נפש אייבי. תדמיין את אשתך או הבת שלה עוברת את מה שאתה עושה לשרה. ככה יריבים פוליטיים לא מתנהגים, עם כל חילוקי הדעות. וסתם כהערת אגב, זה רק מחזק את הליכוד ההתנהגות הבהמתית הזו."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.