שובר שיאים

בייבי שארק הוא הוידאו הנצפה ביותר ביוטיוב

תמונה – Youtube

השיר הממכר המדבק ועם זאת המעט מעצבן בייבי שארק (Baby Shark) עשה את זה והפך אתמול להיות הוידאו הנצפה ביותר ביוטיוב עם למעלה מ-7 ביליון צפיות.

הוידאו הדרום קוראני שנועד לילדים ועלה בגרסתו האנגלית לרשת אי שם בחודש יוני 2016 הפך למגיפה של ממש (וזה עוד לפני שחשבנו בכלל על הקורונה), הלחן הקליט והממכר בשילוב הצבעים המהפנטים שמרצדים על המסך כבשו את לב הגולשים.

אתמול יום שני, בשעות הבוקר המוקדמות הוידאו צבר למעלה מ-7 ביליון צפיות והפך להיות הוידאו הנצפה ביותר בפלטפורמת הסרטונים של יוטיוב(Youtube), השיר דחק למקום השני את הביצוע של לואיס פונסי ודדי יאנקי לשיר דספסיטו(Despacito).

הביצוע הדרום קוריאני הקודם שכבש את המקום הראשון ביוטיוב היה השיר גנגאם סטייל(Gangnam Style) של סיי, שגם הוא נכנס לחיינו בקול תרועה גדול והצליח לשמור על המקום הראשון במשך יותר משלוש שנים עד שאיבד את מקומו לויז קאליפה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.