בהשפעת הסם

זוועה בירושלים: סיממו אישה וסירסרו בה

תמונה – אילוסטרציה, פיקספיי
ארבעה גברים נעצרו בחשד שסיממו ושיכרו אישה - ולאחר מכן אנסו אותה, אם לא די בכך, הם גם חשודים בכך שסירסרו בה.

חשד לפרשת ניצול ואונס חמורה בבירה. חוקרי משטרת ירושלים חוקרים חשד לאונס קבוצתי של אישה בשנות הארבעים לחייה בעיר. במהלך החקירה נעצרו לפני כשבועיים לערך – ארבעה גברים חשודים בני 50-30 תושבי קריית גת וירושלים בחשד שסיממו, שיכרו ואנסו את האישה בדירה בעיר. את התיק מלווה פרקליטות המדינה.

ארבעת הגברים נעצרו יחד עם עוד אישה בדירה המדוברת באותו הלילה, ב-22 באוקטובר. אך האישה שוחררה ומעצרם של החשודים הוארך מספר פעמים מעת לעת. בדיון שנערך היום (חמישי) אמר נציג המשטרה כי עדיין לא התקבלו כל תוצאות בדיקות ה-DNA שנערכו.

שופט בית משפט השלום ביאלין אלעזר החליט להאריך את מעצרם של הארבעה פעם נוספת עד יום ראשון, אך אמר בהחלטתו כי ככל שלא תהיה התפתחות דרמטית או הצהרת תובע עד אז, החשודים ישוחררו בתנאים מגבילים.

עורך הדין של אחד החשודים, עורך דין אשר מונה לחשוד מטעם הסנגוריה הציבורית יש לציין, מסר בשם מרשו כי החשוד מכחיש את החשדות המיוחסים אליו וכי לא היה מגע מיני בינו לבין האישה העומדת בלב הפרשה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.