כפיות טובה

לפיד זועם: נתניהו לא התקשר לברך את ביידן "פחדנות מבישה"

תמונה – ארכיון הבית הלבן

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד מברך את הנשיא הנבחר של ארה"ב ג'ו ביידן ותוקף את נתניהו שמהסס לפרסם ברכה מחשש לפגיעה בנשיא טראמפ הטוען לניצחונו: "יאיר לפיד: ‏העובדה שנתניהו , גנץ ואשכנזי לא בירכו עדיין את נשיא ארה"ב הנבחר היא פחדנות מבישה שפוגעת באינטרסים של מדינת ישראל. אם נשיא צרפת, קנצלרית גרמניה וראש ממשלת בריטניה יכולים לעשות זאת, גם אתם יכולים."

ח"כ נפתלי בנט היה מהראשונים בישראל לברך את ג'ו ביידן על ניצחונו המסתמן בבחירות ולהודות לטראמפ: "נפתלי בנט: ‏תודה לך הנשיא טראמפ, בשם עם ישראל. אתה תיזכר לנצח כחבר אמת של מדינת ישראל. הובלת מהלכים מהפכניים לביצור קיומה של ישראל. העברת את שגרירות ארה״ב לירושלים ללא פחד. הכרת ברמת הגולן. הבאת לנו שלום ללא ויתור על שטח. הבהרת שמוקד הסכסוך איננו הפלסטינים. לעולם לא נשכח", כתב בנט.

ח"כ אורנה ברביאי מיש עתיד תקפה בבוטות את טראמפ: "ברוך שפטרנו. עכשיו קדימה לשיקום תרבות הזיוף והשקר, שם וכאן."

ח"כ בצלאל סמוטריץ התייחס לדרישת לפיד והפיד בטוויטר לברך את ביידן: "נתניהו ממש לא צריך לברך את ביידן בשלב הזה. הוא צריך להכיר תודה לטראמפ ולשפר עמדות בסוגיות שבמחלוקת לפני כניסתו של ביידן לבית הלבן. בראש ובראשונה להחיל את הריבונות הישראלית על ההתיישבות ביהודה ושומרון, להסדיר את ההתיישבות הצעירה, ולאשר כמה שיותר תכניות בניה ביו"ש ובירושלים."

ח"כ מאי גולן הגיבה: "קוראת את התגובות של אנשי השמאל כשהם שמחים לאיד ויורקים בצלחת ממנה אכלה מדינת ישראל כל כך הרבה מחוות מרגשות וייחודיות מטראמפ ושואלת את עצמי, זה "מחנה השלום" שמתפאר במהות של דו קיום עם מדינות ערביות? האם השנאה עיוורה אתכם עד כדי כך שאתם מסרבים להודות במה שהעניק טראמפ לישראל?! בושה."

יו"ר מרצ ניצן הורביץ תקף בטוויטר: ״קשה לנתניהו? שינשום עמוק ויתכונן לאכול את הדייסה שבישל״ כל רגע נוסף שבו ישראל ומנהיגיה נמנעים מלברך את ביידן, מקרב אותנו לבושה גדולה ומדגיש את האיוולת. אם מנהיגי בריטניה, צרפת וגרמניה יכולים – אז גם בישראל יכולים. קשה לנתניהו? שינשום עמוק ויתכונן לאכול את הדייסה שבישל. ‏ומה עם גנץ ואשכנזי – בלעתם את הלשון? תתחברו למציאות."

ינון מגל צייץ: "אז עכשיו הם מאיצים בנתניהו לברך מייד את ביידן, ולהיות בין המנהיגים הראשונים שעושים זאת, ולתקוע סכין לטראמפ. מה נגיד, אופייני"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.