כפיות טובה

לועגים: עיריית ירושלים בהצעת עבודה לנשיא טראמפ

תמונה – ארכיון הבית הלבן
בעמוד הפייסבוק של עיריית ירושלים פרסמו הבוקר פוסט בו הם מציעים משרה לנשיא היוצא של ארה"ב דונלד טראמפ. צפו בפוסט שהוסר.

בעמוד הפייסבוק של עיריית ירושלים פרסמו הבוקר הצעת עבודה לנשיא ארה"ב טראמפ ורעייתו מלאניה כשברקע לשכת התעסוקה: "לתשומת לב העוקב טראמפ ומלאניה, לא צריך לדאוג לוח המשרות שלנו מתעדכן מדי יום", נכתב בפוסט. לאחר תגובות זועמות של הגולשים על כפיות הטובה לנשיא טראמפ שהעביר את השגרירות לירושלים הפוסט הוסר.

גם ח"כ שלי יחימוביץ' ספגה תגובות זועמות על פוסט שפרסמה לאחר ניצחונו של ביידן: "הי זאת שלי, היה שלום טראמפ, שלום שלום ואל תבוא לי בחלום. ברוך שפטרנו מעונשו של זה. נפטרנו מאידיוט מופרע ושקרן, שבז לכל מה שצודק ונכון וחיבק כל מה שרע ונתעב. נרקיסיסט ומגלומן, מיזוגן מטרידן וגזען, שאיים לדרדר את כל הישגי השוויון והקידמה לעידן האבן. צל כבד הוסר מעל העולם. הללויה."

הבוקר, באיחור של 12 שעות מאז הוכרז ביידן כמנצח הבחירות בארה"ב, בירך ראש הממשלה נתניהו: "מזל טוב ג'ו ביידן, יש לנו קשר אישי ארוך וחם כמעט 40 שנה, ואני מכיר אותך כידיד גדול של ישראל. אני מצפה לעבוד עם שניכם בכדי לחזק את הברית המיוחדת בין ארה"ב לישראל."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.