"ידיד גדול"

צפו: רה"מ נתניהו בברכה מצולמת לג'ו ביידן

תמונה – צילום מסך לע"מ
לאחר שעות של שתיקה מחשש לזעמו של טראמפ, ראש הממשלה נתניהו התייחס לניצחונו של ג'ו ביידן לנשיאות וגם הודה לנשיא טראמפ. ומה אמר ביידן על נתניהו? צפו

בפתח ישיבת הממשלה התייחס ראש הממשלה נתניהו לניצחונו של המועמד הדמוקרטי ג'ו ביידן לנשיאות ארה"ב: "אני רוצה לפתוח בברכות לג׳ו ביידן ולקמלה האריס. יש לי קשר אישי ארוך וחם עם ג׳ו ביידן, קרוב ל-40 שנה, ואני מכיר אותו כידיד גדול של מדינת ישראל. אני בטוח שנמשיך לעבוד עם שניהם כדי להמשיך ולחזק את הברית המיוחדת בין ישראל לארה"ב.

נתניהו הוסיף והודה לטראמפ: "בשמי ובשם כל אזרחי מדינת ישראל אני מודה שוב לנשיא טראמפ על הידידות הגדולה שהוא הראה למדינת ישראל וגם לי באופן אישי. אני מברך אותו על הכרתו בירושלים ובגולן, על עמידתו מול איראן, על הסכמי השלום ההיסטוריים ועל כך שהביא את הברית בין ישראל לארה״ב לפסגות חסרות תקדים. תודה לך הנשיא טראמפ".

בנאום שנשא ביידן בשנת 2012 בכנס של רבנים של התנועה הקונסרבטיבית, מבקש מהקהל להקדיש דקה דומיה לזכר אביו של נתניהו: "אני מבקש לעמוד דקת דומיה לזכרו של בן ציון נתניהו, היסטוריון ואקטביסט שפעל למען ישראל, וכמובן אבא של ביבי, חבר שלי בארבעים השנים האחרונות. יש לי תמונה שחתמתי לביבי כשהייתי סאנטור שם כתבתי לו "ביבי אני לא מסכים עם שום מילה שלך אבל אני אוהב אותך", אני וביבי היינו חברים טובים להרבה מאוד זמן, כשהתקשרתי לברך את ביבי על פטירת אביו, הוא כמו ביבי התחיל לדבר על אבא שלי".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.