שערורייה

מזעזע: ילדה מגובסת מחפשת הסעה הביתה

תמונה – יאיר קראוס טוויטר
ילדה חולה ממשפחה קשת יום ששוחררה לאחר 7 ניתוחים מבית החולים, מסעירה את הרשת בעקבות הפרסומים כי אין באפשרותם לממן הסעה הביתה.

העיתונאי יאיר קראוס שפרסם ברשת הטוויטר את התמונה כתב: "מחוץ לבית החולים איכילוב, בקור ובחושך שוכבת ילדה בת 9 לצד אמא ומחפשות דרך להגיע הביתה בחזרה לירושלים. בקופת החולים לא מוכנים לממן אמבולנס למשפחה קשת היום ובבית החולים הוציאו את הילדה עם שיתוק מוחין ואפילפסיה אחרי 7 ניתוחים, כשהיא מגובסת. מכירים שירות אמבולנס שיתנדבו לסייע ולהחזירה לביתה?"

עוד כתב קראוס: "לא זוכר מתי נתקלתי בפניה כל כך קשה שהותירה אותי המום. טוויטר, שתפו. אסור שע' ואמא שלה יהיו עוד רגע אחד בחוץ."

מבית החולים נמסר: "בבית החולים איכילוב הציעו לילדה ולאמא להישאר ולהמתין בחדר המיון עד לפתרון תחבורתי. האמא בחרה לחכות מחוץ למבנה וסיפרה לי כי זאת בשל החשש מהקורונה וכי קר לילדה במיון."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!